به گزارش خبر انلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز،" دکترمحمدعلی نجفی" ظهر امروز دیدار خانواده جهادکشاورزی گفت: آمارها و وضعیت تولیدات کشاورزی استان البرز بسیار امیدوار کننده است.
وی با اشاره به ظرفیت های غنی علمی و تحقیقاتی در این استان خاطرنشان کرد: مراکز تحقیقاتی بزرگ ملی و اولین دانشکده کشاورزی کشور در این استان واقع است و باید پیوندی بین این مراکز علمی و فناوری با روند تولید محصولات کشاورزی ایجاد کرد.
استاندارالبرز با تاکید بر توسعه ظرفیت های اشتغالزایی در بخش کشاورزی ادامه داد: توسعه کشاورزی دانش بنیان و ارتقا فناوری های نوین کشاورزی در کنار گسترش تشکل ها و تعاونی ها در برنامه کاری قرار گیرد.
وی افزود: اراضی کشاورزی در این استان و تولید محصولات نمونه باغی و زارعی شرایط ویژه و منحصر بفردی را در این استان فراهم کرده است.
دکتر نجفی بیان کرد: با وجود چنین ویژگی ها و ظرفیت هایی، اقتصادی شدن کشاورزی امری مهم تلقی می شود اما با محدودیت اراضی موجود باید نهایت بهره وری را در تولیدات زراعی و باغی داشته باشیم و راهکار دستیابی به این مهم نیز تسلط بر فناوری های نوین در تولید محصولات کشاورزی خواهد بود.

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 757243
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.