به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه مدیریت شهری کرج، احد رسولی در پنجمین جلسه‌ کمیسیون عمران و معماری شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: لایحه‌ای که بدون ردیف و بدون مشخص شدن اولویت ها و ضرورت ها به شورای اسلامی شهر آمده است‌ و نقشه‌های تفصیلی و تعیین موقعیت به همراه جزئیات نیز به آن ضمیمه نشده جز یک گزارش ناقص نیست.
رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر کرج گفت: رأی کارشناسانه‌ شورا منوط به این است که تمامی مستندات ابتدا تحلیل شده سپس در صحن شورا مطرح شوند.
رسولی با ارائه پیشنهادی مبنی بر اینکه لوایحی که در یک برگ به شورا ارسال می شوند، برگشت داده شوند، تاکید کرد: درواقع لوایحِ بدون مطالعات اولیه در شورا مطرح نشود.
رئیس کمیسیون عمران و معماری، شهرسازی، حمل و نقل و ترافیک نیز با تأیید نقطه‌نظر این عضو شورا گفت: ضرورت ها و دفاعیات مربوط به موضوع تهاتر و تملک باید به لوایح ارسالی به شورا پیوست شود.
مهدی حاجی‌قاسمی بر این مهم به‌عنوان رویکرد جدید شورای شهر کرج تأکید کرد و با بیان اینکه روش گذشته شهرداری در تعیین اولویت‌های تهاتر در رفع معضلات شهری تاثیر نداشته عنوان کرد: اگر اولویت‌ها را شهرداری تعیین کند، وضعیت مشابه گذشته پیش می رود. بر این اساس اگر نسبت به اولویت‌های پیشین منتقد هستیم باید روش‌های مناسب‌ و کارآمد را با بازنگری و نیازسنجی مطرح کنیم.
حاجی قاسمی عنوان کرد: قانون‌گذار نیز این اختیار را به شورای شهر داده است تا به موضوع فرآیند اولویت‌سنجی تهاترهای شهر ورود کند.
حسین محمدی نیز بر ضرورت طراحی روش جدید در رابطه با انجام تهاترهای شهرداری تاکید کرد و افزود: نیاز است تا شهرداری نیز در این خصوص پیشنهاداتی را به شورای شهر ارائه کند.
رئیس کمیسیون محیط‌‌زیست، سلامت و ایمنی شورای شهر کرج نیز بیان کرد: توضیحات مورد نیاز از جمله پیوست نقشه‌ هوایی، عکس منطقه و پرده نگار(پاورپوینت) از جزییات منجر به رأی کارشناختی اعضاء می‌شود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 756320
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.