بایرام محمودی سرپرست اداره حفاظت محیط زیست ساوجبلاغ روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به تقارن هفته حیات وحش و هفته ملی کودک ویژه برنامه های آموزشی در این شهرستان آغاز شده است.
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت : همزمان با آغاز هفته حیات وحش (9 تا 15 مهر ) و هفته ملی کودک (15 تا 21 مهر) برنامه های مختلفی در سطح شهرستان ساوجبلاغ اجرایی شده است.
محمودی افزود: با توجه به اینکه آموزش حفاظت از محیط زیست و داشتن زندگی سبز،درست مانند دیگر آموزش ها و تعلیمات از دوران کودکی آغاز می شود و ازطرفی آشنایی کودکان با فعالیتهای زیست محیطی برای مقابله با چالش های پیش رو، بسیار مفید و لازم خواهد بود براین اساس با برگزاری جلسات هماهنگی و برنامه ریزی لازم با کانون پرورش فکری و کودکان شهرستان ساوجبلاغ برنامه هایی از قبیل بازدید دانش آموزان از مراکز نگهداری حیات وحش به اجرا درآمده است .
وی بیان داشت: بازدید کودکان از تنها مدرسه طبیعت شهرستان برای آشنایی با طبیعت و نشانه های آن اعم از خاک،آب،باد،موجود زنده و درخت و تجربه های لمس طبیعت و همچنین توزیع بسته های فرهنگی و اهدا کتاب های زیست محیطی از دیگر برنامه ها است.
6155/1535 خبرنگار: حکیمه کشاورز** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.