به گزارش ایرنا، عطاء الله ربانی روز دوشنبه در نشست کارگروه نمایشگاه و فن بازار کمیته هفته پژوهش، فناوری و نوآوری البرز با حضور مدیران بخش خصوصی و دستگاه های اجرایی افزود: بر اساس منویات مقام معظم رهبری در حوزه فناوری و جمله معروف ایشان مبنی بر' راه پیشرفت کشور از طریق علم و فناوری است' باید واقعیت جامعه را بر اساس این جمله رقم زنیم و توسعه کشور را از طریق توسعه علم و فناوری پیش ببریم.
وی ادامه داد: حضور بخش خصوصی در تمام روند توسعه و رشد اقتصادی کشور لازم است و یکی از پایه های اداره امور اقتصاد و تولید کشور به شمارمی رود.
ربانی با اشاره به برگزاری هفته پژوهش و فناوری در استان البرز خاطر نشان کرد: یکی از افتخارات ما در استانی که قطب علم و فناوری کشور است، برگزاری سه دوره موفق نمایشگاه در هفته پژوهش و فناوری با بهره گیری از توان و ظرفیت موجود علمی و فنی استان در سالهای گذشته است.
رئیس پارک علم و فناوری البرز، برگزاری هفته پژوهش و فناوری استان را در سه سال اخیر پربار دانست و افزود: آنچه در کارنامه استان در برگزاری نمایشگاه و فن بازار درهفته پژوهش و فناوری بجا مانده، نشان از خلاقیت و همچنین تعامل بسیار خوب تمام دستگاه های اجرایی استان نوپایی چون البرز را دارد و ما به عنوان متولی اصلی این همایش، این نوید را می دهیم که این نمایشگاه، امسال از ویژگی‌های خاصی نسبت به سال های گذشته برخوردار خواهد بود.
وی افزود: چهارمین نمایشگاه و فن بازار در هفته پژوهش و فناوری و نوآوری استان البرز در سال 96به میزبانی دانشگاه پیام نور از مورخ 16 الی 19 آذرماه برگزار خواهد شد.
دراین نشست رئیس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن، تجارت استان البرز، دبیر کارگروه پژوهش و فناوری استان، نمایندگان شرکت شهرک های صنعتی استان، اداره کل آموزش و پرورش، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره)، انجمن تخصصی صنایع همگپن پلاستیک، دانشگاه پیام نور، سازمان جهاد کشاورزی استان، دانشکده پردیس کشاورزی، اداره آب و فاضلاب استان، گروه صنعتی مودی استیل صنعت آمود، شرکت پلیمران ، مرکز رشد زیست فناور رویان و همچنین مدیران عامل شرکت های دانش بنیان نوآور شبیه سازان بهینه و شیمی ساختمان آبادگران حضور داشتند و به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
8029/1535 خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.