محمد محمدی فرد روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: با پرداخت این هزینه درمان ،20 هزار نیازمند بیمار از خدمات لازم درمانی برخوردار شدند.
وی ادامه داد: اکنون200 مرکز درمانی در البرز شامل بیمارستان، کلینیک، پاراکلینیک، آزمایشگاه، درمانگاه، داروخانه، مراکز تصویربرداری پزشکی، پزشکان عمومی و متخصص به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خدمت ارائه می کنند.
محمدی فرد گفت: همچنین 112 مددجوی دارای بیماری خاص و صعب العلاج از خدمات رایگان شیمی درمانی و دیالیز مراکز طرف قرار داد این نهاد در البرز استفاده می کنند.
وی افزود: بیشتر مددجویان زیر پوشش کمیته امداد دارای بیماری خاص و صعب العلاج به علت ابتلا به انواع سرطان، ام اس، نارسایی کلیه و اختلال رشد از خدمات درمانی ویژه این نهاد بهره مند هستند.
وی ضمن تاکید بر لزوم همکاری مردم نوعدوست در طرح شفاء و کمک به بیماران نیازمند خاص، گفت: کمیته امداد با یاری نیکوکاران و در قالب ' طرح شفاء ' نسبت به رفع نیازهای درمانی خانوارهای تحت حمایت با اولویت بیماران خاص و صعب العلاج اقدام می کند.
محمدی فرد افزود: پیشگیری از ابتلای کودکان تحت حمایت به سوء تغذیه و شناسایی، نیاز سنجی و طبقه بندی درمانی خانوارهای تحت حمایت از دیگر برنامه های حوزه سلامت این نهاد است.
8029/1535خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.