به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین جعفر محسن زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه نظرآباد با تسلیت فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: براین اساس امروز برخی مسائل منطقه مانند موضوع کردستان عراق ریشه در دسیسه آمریکا دارد.
وی بیان داشت: اگر آمریکایی ها مخالف موضوع همه پرسی شمال عراق هستند باید گام های عملی بردارند.
محسن زاده گفت: غربی ها باید بدانند که اگر در این منطقه نا امنی و بی ثباتی ایجاد بشود این نا امنی به صورت ویروسی به اروپا منتقل خواهد شد همانطور که در موضوع داعش منتقل شد.
وی با اشاره به مراسم باشکوه استقبال و تشییع پیکر شهید حججی در ایران اسلامی گفت: شهید حججی عزیز اخلاق، شجاعت ، عرفان و تعبد را جمع کرد و از همه تعلقات دنیوی دل کند تا رضایت خدای عالم را جلب کند و در واقع حجت خدا بر همه ماشد.
وی بیان داشت: شهید حججی صفات پسندیده بسیاری دارد اما در بین همه این صفات شاید صفت صف شکن بودن این شهید عزیز برازنده ترین صفت این شهید باشد.
محسن زاده ادامه داد: این عزیز باشهادت حسین گونه اش به مولای خود حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)اقتدا کرد و مسیر سرخ حسینی را برای سایر جوانان عاشق شهادت باز کرد.
وی گفت: اگر امروز شاهد عصبانیت ترامپ هستیم و اگر امروز شاهد وضعیت اسفبار امریکا و نظام سلطه و درمقابل عزت و اقتدار نظام اسلامی را می بینیم همه این ها را مدیون شجاعت و رشادت مدافعان حرم از جمله این شهید عزیز هستیم.
وی با اشاره به فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی سازمانی مسلح هست که در اطاعت فرماندهی معظم کل قوا قرار دارد و فرمانده آن هم توسط رهبر معظم انقلاب تعیین می شود.
وی بیان داشت: نیروی انتظامی زمینه ساز تامین آبروی نظام است و در شرایطی که دست های آلوده دشمنان بذر تروریسم را در منطقه پاشیده اند ما می بینیم این عزیزان با کمال رشادت و قدرت ایستاده اند و امنیت کشور را حفظ می کنند.
امام جمعه نظرآباد گفت:نیروی انتظامی 13هزار شهید 22 هزار جانباز تقدیم نظام اسلامی کرده و صد تن از آزادگان سرافراز دفاع مقدس مربوط به نیروی انتظامی هستند.
6155/1535خبرنگار: مریم صوفی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.