به گزارش ایرنا،علی لطیفی عصر دوشنبه پس از بازی اکسین البرز و شهرداری ماهشهر در پایان هفته ششم لیگ دسته یک کشور که با پیروزی اکسین همراه بود در گفت و گو با خبرنگاران افزود:پیش از بازی به بازیکنان گفته بودیم که بازی سخت و راحتی در پیش داریم در صورتی که برنامه های تاکتیکی راپیاده نکنیم بازی سخت و اگر طبق برنامه پیش برویم با توجه به آنالیزی که در خصوص حریف انجام داده بودیم بازی راحتی خواهیم داشت.
وی اضافه کرد:بازی با شهرداری ماهشهر بازی فوق العاده ای بود،ما تیم برتر زمین و مستحق پیروزی با گل های بیشتر بودیم و خوشبختانه توانستیم با کسب سه امتیاز از زمین خارج شویم.
لطیفی گفت:از ابتدای فصل پنجم به بعد ما هم اکنون در نقطه صفر قرار داریم و از این هفته به بعد بازیکنان ما از شرایط بدنسازی خارج و به لحاظ روانی نیز شرایط ایده ٱلی پیدا کرده اند.
سرمربی اکسین البرز افزود:اگر در بازی های گذشته خوب بازی کردیم و نتایج خوبی نیز کسب کردیم این به غیرت بازیکنان اکسین البرز باز می گردد.
لطیفی با بیان اینکه اکسین البرز تمامی بازی های خانگی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته خاطر نشان کرد:در ابتدا ما به دنبال این بودیم که ذهنیت بازیکنان خود را تغییر بدهیم ،رفته رفته بازیکنان اکسین البرز به این باور رسیده اند که هر تیمی را در ایران می توانند شکست بدهند.
در پایان هفته ششم لیگ فوتبال دسته اول کشور اکسین البرز عصر دوشنبه با تک گل شاهین شفیعی موفق به شکست تیم شهرداری بندر ماهشهر شد.
7414/ 6155خبرنگار وحیده عسکری ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.