دکتر مهرداد بابایی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پرستاران تریاژ تلفنی اورژانس 115 البرز، ضمن اعزام آمبولانس برای یک هزارو 890 نفر از تماس گیرندگان مشاوره و راهنمایی به آنان ارائه دادند.
وی خاطر نشان کرد: در این مدت یک هزارو 999بیمار نیز از خدمات اورژانس البرز بهره مند شدند و 786 نفر ضمن دریافت مراقبت های درمانی اولیه به بیمارستان های استان البرزمنتقل شدند.
بابایی بیان داشت: نیروهای اورژانس البرز در این مدت زمان به 906 نفر نیز خدمات درمانی سرپایی ارائه کردند.
این مسئول با اشاره به تعداد ماموریت های اورژانس البرز طی یک هفته گذشته، افزود: 304 مأموریت مربوط به حوادث ترافیکی و تصادفات و یک هزارو 589 ماموریت غیر تصادفی بود.
بابایی به پوشش امدادی مسابقات مقدماتی فوتبال زیر 16سال آسیا که در ورزشگاه انقلاب از 25 شهریور ما جاری آغاز شده و تا امروز ادامه دارد اشاره کرد و گفت: در این مدت زمان نیروهای اورژانس پوشش خدماتی مناسبی را ارائه کردند.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرزادامه داد: با استقرار نیروهای عملیاتی و اتوبوس آمبولانس ها، آمبولانس ها، و موتور لانس های این مرکزدر محورهای مواصلاتی استان البرز، پوشش امدادی حوادث ترافیکی در سفرهای پایانی تابستانی را برعهده داشت.
اورژانس البرز روز جمعه 31 شهریور ماه سال جاری همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، همراه و همگام با سایر سازمان های امدادی، در رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، حضور پررنگی داشت.
از اقدامات دیگر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی البرز، به آماده باش عوامل اورژانس 115 البرز، در روز اول مهر و بازگشایی مدارس بود.
7410/ 6155خبرنگار: مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.