به گزارش ایرنا، آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در جلسه شورای اداری استان البرز که عصر شنبه برگزار شد ضمن تسلیت ایام ماه محرم و گرامیداشت مهر و بازگشایی مدارس افزود: این استان به لحاظ زیرساخت های آموزشی با ضعف جدی مواجه است که ضرورت دارد با بیان کمبودها، توجه دولت و یاری خیرین را به این سمت جلب کرد.
وی حضور استاندار جدید البرز را خیرمقدم گفت و ادامه داد: امید است با توجه به اینکه استاندار البرز اشراف ویژه ای به مسائل اقتصادی دارد با اهتمام جدی تری وضعیت استان را بهبود بخشد‌.
وی افزود: گزارش هایی که در جلسه شورای اداری بیان می شود می توان به شکل دیگری ارائه داد و در این نشست مهم به راهکارها پرداخته شود.
نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه طرح های استان باید پیوست فرهنگی داشته باشد اضافه کرد: باید شاخصه های اقتصادی تحقق پیدا کند و ظرفیت منابع طبیعی و موقعیت جغرافیایی و ظرفیت زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری و حمایت از تولید ملی و ترویج مصرف کالای داخلی بسیار حائز اهمیت است.
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به بیانات رهبرمعظم انقلاب خاطرنشان کرد: تامین شرایط، منابع مالی، سرمایه های مالی و علمی کشور به منظور مشارکت آحاد جامعه مورد تاکید بوده است.
وی با بیان اینکه باید از نیروهای داخلی استان در پست های مختلف استفاده شود گفت: در مشکلات قانونی طرح ها نباید سهل انگاری شود ولی سنگ اندازی در راه تولید و اشتغال صحیح نیست.
6155/1535 خبرنگار: مریم صوفی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.