به گزارش ایرنا، سردار غلامرضا علاماتی روز جمعه در مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان فردیس، افزود: فلسفه وجودی قیام اباعبدالله الحسین(ع) در مقابل ظلم بود و دفاع مقدس نیز نشات گرفته از قیام اباعبدالله الحسین(ع) و مقابله با تهاجم استکباری به سرکردگی صدام حسین بود.
وی ادامه داد: نتیجه آنچه که امام حسین(ع) در عاشورا انجام پیروزی برای جهان اسلام بود. بعد از 1400 سال می بینیم که امام حسین (ع) پیروز بوده است. جبهه حق ماندگار شده و نامی از جبهه ظلم و ستم نیست.
وی اظهار داشت: هر روز خون ابا عبدالله الحسین(ع) در دل مردم مسلمان می جوشد و نتیجه آن ایستادگی در مقابل ظلم و استکبار است، ایستادگی ملت ایران و نیروهای مسلح نیز نتیجه اش پیروزی و سرافرازی بود.
وی افزود: امروز امنیت کشور ایران مثال زدنی است و تامین آن از مرزها به فراتر رفته است و ملت ایران به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفته و در مقابل جهان استکبار ایستادند.
وی با اشاره به حرکت اسلام از مرزها فراتر رفته و به دل ملت ها رسیده است، گفت: اگر ملت ایران آن روز فقط ایمان داشتند و سلاح های ما انفرادی بود، با توکل بخدا و رهبری انقلاب امروز صاحب تمام تجهیزات هستیم.
رییس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز هیچ معادله ای در منطقه بدون جمهوری اسلامی حل شدنی نیست و در خلیج فارس هیچ ناو دشمن بدون اجازه نیروهای سپاه پاسداران عبور نمی کند.
علاماتی افزود: ملت ایران با اتحاد در مقابل دشمن ایستاد و نتیجه آن پیروزی بود که باید مردم ایران و خانواده شهداء بر خود ببالند که ایران قدرتمند است و هیچ قدرتی جرات اجرای تهدیدات علیه ایران را ندارد.
وی بیان کرد:امروز رزمندگان اسلام در خارج از مرزها اقدام می کنند و یاور مستضعفان هستند که این موضوع باعث اقتدار نظام جمهوری اسلامی و برافراشته شدن پرچم نظام در قلل رفیع جهانی است.
وی سرافرازی و عزت امروز ایران اسلامی را حاصل خون 230 هزار شهید دانست که خون خود را به اسلام و نظام اسلامی هدیه کردند و گفت: ملت ایران باید پاسدار آن چیزی باشند که شهیدان از جان خود برای آن گذشتند. هر کسی به هر اندازه ای می تواند باید قدمی برای ماندگاری فرهنگ ایثار، فداکاری و گذشت بردارد.
در ادامه این مراسم، گردان های بیت المقدس، امام علی (ع)، امام حسین(ع)، نمونه حوزه های شهری، ادارات، نظامی و انتظامی، خودرویی و موتورسواران شهرستان فردیس از مقابل قرآن کریم، تمثال حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و جایگاه رژه رفتند.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.