به گزارش ایرنا، سید عبدالحمید احمدی روز پنجشنبه در آیین افتتاح مسابقات فرهنگی، ورزشی کارکنان دولت در استان البرز به مناسبت هفت دفاع مقدس در ورزشگاه انقلاب کرج، افزود: هم اکنون 21درصد مردم در کشور ورزش می کنند که طبق برنامه ششم توسعه این رقم باید به 35درصد برسد که رسیدن به این رقم نیازمند یک برنامه ریزی دقیق و جامع است.
وی اضافه کرد: برای رسیدن به این هدف باید همه دستگاه های ذیربط وزارت ورزش را یاری کرده و به عنوان یک اولویت آن را دنبال کنند.
احمدی با بیان اینکه همه امکانات برای ارتقاء ورزش بخصوص ورزش های همگانی باید به کار گرفته شود، خاطر نشان کرد:باید بتوانیم شاخص ورزش در جامعه را از این رقم نیز بالاتر برده و با توجه به اینکه مهم ترین دستاورد ورزش سلامتی برای جامعه است باید این رقم را به 50درصد برسانیم.
وی ادامه داد: در 4سال گذشته ورزش همگانی دراولویت وزارتخانه قرار گرفته بود. در برنامه ششم نیز اعتبارات بخش ورزش افزایش یافته و بخش عمده ای از این اعتبارات برای توسعه ورزش های همگانی هزینه می شود.
معاون وزیر ورزش در ادامه به برگزاری مسابقات ورزشی برای کارکنان دولت اشاره و افزود:از آنجایی که ورزش علاوه بر سلامتی سبب ایجاد نشاط می شود که این سبب می شود تا کارکنان ما در شرایط بهتری بتوانند به مردم خدمات رسانی کنند.
احمدی با بیان اینکه مقام معظم رهبری امر به ورزش را امر به معروف دانسته اند، گفت: باید بتوانیم با برگزاری مسابقات، برنامه های مختلف و اجرای فعالیت های ورزشی، بخصوص ورزش های همگانی را در جامعه گسترش دهیم.
وی ادامه داد:تعداد قابل توجه ای ازکارمندان در دستگاههای اجرایی هستندکه اگر ورزش را در کنار کار روزانه خود داشته باشند می توان خدمات رسانی به مردم را با کیفیت و بهره وری بیشتری انجام دهند.
7414/1535خبرنگار وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.