به گزارش ایرنا، مدیر کل آموزش و پرورش البرز در این آیین نمادین که به مناسبت دهه محرم و هفته دفاع مقدس در دبستان دخترانه سید جمالدین اسدآبادی آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج برگزار شد، افزود: همه ما پیش پای پدران و مادران این شهدا تعظیم می‌کنیم و دست آنها را می‌فشارم و به این خانواده‌های بزرگ که عزت قرین نامشان است، سر ارادت فرو می‌آوریم .
ساکی بیان کرد: خوشا به فرزندان شما خانواده های مدافع حرم که بهشت کمترین پاداش آنهاست.
وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم از جایگاه بالایی در سطح جامعه برخوردار هستند،یادآور شد: زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه موجب ترویج روحیه حسینی و مقاومت در جامعه می‌شود.
مدیر کل آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: برای رسیدن به قله کمال باید در مسیر شهدای اسلام، انقلاب و مدافعان حرم گام برداشت.
ساکی با بیان اینکه مدافعان حرم، حساسترین دفاع را ازاسلام و انقلاب انجام می دهند، ادامه داد : حساسترین دفاعی که امروز از اسلام و انقلاب انجام می شود، دفاعی است که مدافعان حرم در حساس ترین نقطه جهان و کنار مرزهای رژیم اشغالگر قدس انجام می دهند.
وی گفت: ملت ایران قدردان شهدا هستند ، و به همین منظور یادواره آن ها را هر سال پرشکوه تر از قبل برگزار می کنند.
ساکی ادامه داد: آثار خون شهدا در بیداری مردم مسلمان مصر، سوریه، عراق، بحرین ، یمن ودیگر کشورها مشاهده می شود.
وی افزود: همان طور که خداوند در قرآن فرموده است، شهدا زنده هستند و بعد از شهات هم می توانند در زندگی بشر تاثیرگذار باشند.
در این آیین با اهدا لوح از پدر و مادر شهید مدافع حرم ' محمود نریمانی' تجلیل شد.
در این آیین دانش آموزان با برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر با امام، شهدا و ولایت تجدید میثاق کردند و سوگند دانش آموزی در ادامه دادن را ه شهدا و تلاش در عرصه تعلیم و تربیت برای آبادانی میهن اسلامی ایران یاد کردند.
استان البرز 440 هزار دانش آموز دارد.
2819 /1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.