سرهنگ محمد کریم بیات روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود افزود: پلیس با تمام توان دربخش های انتظامی و ترافیکی از جمله تسهیل درعبورو مرور و کاهش بار ترافیکی آماده است.
وی اضافه کرد: هدف نیروی انتظامی تامین نظم و امنیت و ایجاد محیطی آرام برای دانش آموزان و ایجاد احساس امنیت وآرامش برای شهروندان است که عوامل گشت های خودرویی، موتورسیکلت و پاس پیاده دراطراف مدارس مستقر می شوند.
بیات افزود: به همین منظور پلیس با موتورسیکلت سواران متخلف که درمقابل مدارس اقدام به اجرای عملیات های خطرناک می کنند، تجمع های جوانان و افراد معلوم الحال دراطراف مدارس ، اخلال گران درنظم عمومی برخورد جدی خواهد شد.
**همکاری هیات های مذهبی با پلیس
وی دربخش دیگری ازسخنان خود به همکاری هیات های مذهبی با پلیس درایام ماه محرم پرداخت و افزود: بازرسان هیات های مذهبی، بازوان کمکی پلیس درتامین نظم و امنیت هستند و باید این ارتباط با کلانتری ها نیز افزایش یابد.
بیات افزود: ایجاد آلودگی صوتی، بستن غیرضروری معابرو محل های تردد عمومی حقوق شهروندی است که باید مورد توجه عزاداران قرارگیرد تا موجب ناراحتی و آزارو اذیت دیگران نشود.
وی تاکید کرد: مسئولان هیات های عزاداری برای توزیع نذورات بهداشت مواد غذایی را مدنظر قراردهند.
وی خاطرنشان کرد که مسئولان هیات های عزاداری موظف هستند هرگونه مواردی ه منجربه بی نظمی می شود را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.
** کشف بیش از 6 تن مواد مخدر درالبرز
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از کشف بیش از 6هزارو 830 کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری در این استان خبر داد.
بیات افزود: از مجموع مواد کشف شده 2 هزار و 800 کیلوگرم تریاک، 430 کیلوگرم حشیش، 15 کیلوگرم شیشه و بیش از 12کیلوگرم هرویین و کراک بوده است.
وی خاطرنشان کرد که دراین مدت نیز 270 قاچاقچی دستگیر، 21 باند قاچاق مواد مخدر متلاشی و 12هزارو 286 معتاد دراستان البرز جمع آوری شدند.
** کشف حدود 740 میلیاردریال انواع کالای قاچاق درالبرز
وی دربخش دیگری ازسخنان خود از کشف 731میلیارد و 740 میلیون ریال انواع کالای قاچاق دراین استان کشف شد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 106 درصد افزایش کشف بوده است.
بیات افزود: عمده کالاهای کشف شده لوازم بهداشتی و آرایشی، سوخت، گوشی تلفن همراه، پارچه، پوشاک و دارو بوده است .
**دستگیری کارمند کلاهبردار 150 میلیاردریالی درالبرز
جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز دربخش دیگری ازسخنان خود از دستگیری کارمند یک شرکت فروش تجهیزات ورزشی دراین استان خبرداد .
بیات گفت: این فرد با بستن قرارداد با دو شرکت خارجی مبلغ 150 میلیاردریال از حساب شرکت کسر وبه حساب آن ها واریز کرده بود .
وی اضافه کرد: این فرد با سو استفاده از اعتماد مدیریت شرکت اقدام به سند سازی جعلی و برداشت پول کرده و قصد خروج ازکشور را داشت که دستگیرشد.
** دستگیری سارق خودرو و تجهیزات داخل خودرو درجاده چالوس
این مسئول انتظامی دربخش دیگری ازسخنان خود از دستگیری سارق خودرو و تجهیزات داخل خودرو با 54 فقره سرقت دراین استان خبرداد.
وی گفت: این سارق پس از سرقت ازخودروها درجاده کرج -چالوس با استفاده از عابر بانک سرقتی مبلغ 200 میلیون ریال برداشت کرده بود که با بررسی های پلیس تمام دستگاه هایی پوز و خودپرداز که نسبت به خرید و برداشت پول کرده بود شناسایی و با استفاده از دوربین های مداربسته شناسایی و دستگیرشد.
وی اضافه کرد: سارق دستگیر شده به 4فقره سرقت داخل خودرو و 50 فقره سرقت خودرو در کرج، تهران و شهرقدس اعتراف کرده است .
2098/1535خبرنگار: مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.