به گزارش خبر آنلاین ، سرم سازی رازی یکی از بزرگترین مجموعه های تحقیقات پزشکی و سرم سازی در ایران است که میتواند در بحث ارز اوری کمک موثری به اقتصاد کشور داشته باشد و با تولید و صادرات محصولات بیولوژیک ،سهم خود را از بازار بین الملل افزایش دهد .
دکتر هاشم زاده ،رییس موسسه سرم سازی رازی با بیا ن اینکه این مجموعه از جایگاه ویژه ای در جامعه علمی کشور برخوردار است افزود :معضلات بهداشتی و لزوم بررسی بیماری های دام و انسان ما را بر ان داشته است تا در ارائه نیاز های کشور با قدرت ظاهر شویم و راه را ادامه دهیم .
وی وجود ١٢ بخش تخصصی و یک ازمایشگاه مرجع را در این موسسه از امکانات ویژه سرم سازی رازی بر شمرد و گفت : تولیدات موسسه برای انسان در حوزه مسمومیت های ناشی از گزش حیوانات و حشرات و برای دام و طیور در انواع بیماری ها خلاصه میشود .البته تولید حیوانات ازمایشگاهی و دیگر موارد بیولوژیکی هم در فعالیت های ما گنجانده شده و عملکرد خوبی در این زمینه داشته ایم .
مدیر موسسه رازی همچنین از کیفیت ممتاز تولیدات موسسه در تولید واکسن بیماری فلج اطفال از هفده سال گذشته تا به امروز گفت و عنوان کرد : نود درصد واکسن های دامی کشور در این موسسه تولید می شود و در تولید واکسن های طیور در جهان، جایگاه ششم را در اختیار داریم .
وی اظهار داشت :موسسه رازی بزرگترین تولید کننده حیوانات ازمایشگاهی با استاندارد های جهانی است .

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 744436
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.