شاهین رضایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس تفاهم نامه های منعقد شده با تعدادی از کاریابی های استان البرز درتلاش هستیم تا هرچه بیشتر زمینه اشتغال این جامعه هدف را فراهم کنیم.
وی ادامه داد: مددجویان مستعد فاقد مهارت بر اساس علاقه و سنجش بازار کار با هماهنگی این نهاد حمایتی برای گذراندن دوره های آموزشی به مراکز معتبر تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای با قابلیت اعطای مدرک رسمی معرفی می شوند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد البرز گفت: طرح های خودکفایی مددجویان با هدف پایداری شغلی ، تحت نظارت و راهنمایی کارشناسان اشتغال این اداره کل قرار دارد.
وی اضافه کرد: تسهیلات اشتغال این نهاد تا سقف 20 میلیون تومان است که بیشتر در زمینه های خدماتی، دامپروری، کشاورزی و صنایع دستی به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان غیر تحت حمایت پرداخت می شود.
رضایی، از صاحبان صنایع ، مشاغل و اصناف در خصوص ایجاد اشتغال برای مددجویان دعوت کرد و گفت : کمیته امداد به منظور ایجاد انگیزه برای کارفرمایان و دفاترکاریابی بسته های تشویقی در نظر گرفته که مطابق آن برای مدت معین حق بیمه سهم کارفرما، توسط این نهاد پرداخت می شود.
8029/1535 خبرنگار:حکیمه کشاورز**انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.