به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، شبیر اربابی با اعلام این مطلب بیان داشت: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم الحرام و ایام شهادت حضرت سیدالشهدا(ع)، برپایی ایستگاه های صلواتی در شهر به وفور انجام می شود و هر کس می کوشد بنا بر وسع و توان خود ارادت قلبی اش را به آستان اهل بیت(ع) و بخصوص امام حسین(ع) و خاندان مطهر سومین امام معصوم(ع) به نمایش بگذارد.
وی بیان داشت: در مسیر اجرای این نیت، گاه به صورت سهوی، تخلفات و مشکلاتی نیز به وجود می آید که با توجه به تدابیر اتخاذ شده برای جلوگیری از این امر، مقرر شده است متولیان برپایی این ایستگاه ها، پیش از فعالیت در نظر گرفته شده، اقدامات لازم را به عمل آورده و نسبت به دریافت مجوز از دستگاه های مربوطه اقدام نمایند.
به گفته اربابی، طبق این تصمیم، متولیان باید پیش از برپایی ایستگاه های صلواتی خود با مراجعه به اداره تبلیغات اسلامی، مجوز لازم را دریافت نمایند.
وی با بیان اینکه این طرح با مشارکت شهرداری کرج، بسیج مداحان استان البرز و فرماندهی انتظامی استان انجام می گیرد، خاطرنشان کرد: متقاضیان می توانند با مراجعه به نشانی کرج، خیابان رجایی شهر، بلوار مصطفی خمینی، ساختمان کسری، طبقه پنجم، اداره تبلیغات اسلامی مجوزهای مربوطه را تهیه کنند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 741160
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.