به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری در اردبیل گفت: سال گذشته به یک هزار و 900 بافت ناکارآمد در استان اردبیل تسهیلات ارائه شد در حالی که سهم استان اردبیل 2 هزار مورد بود و در این زمینه توانستیم اقدامات خوبی انجام دهیم.

وی با اشاره به این که امسال نیز برنامه‌ریزی شده به 150 بافت ناکارآمد در اردبیل تسهیلات ارائه شود افزود: از این تعداد 101 مورد به بانک‌ها معرفی شده‌اند که در سریع‌ترین زمان ممکن تسهیلات مربوطه ارائه شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از اجرای مطالعه جامع روستاهای مشگین‌شهر، پارس‌آباد و خلخال خبر داد و بیان کرد: مطالعات جامع این روستاها آغاز شده که می‌تواند تحول عظیمی در سیمای شهری روستاها ایجاد کند.

حیدری از آسفالت معابر و خیابان‌های اردبیل به طور ویژه خبر داد و اظهار کرد: در این زمینه 21 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته بود که امسال نیز پیش‌بینی شده که برای آسفالت معابر اعتبارات ویژه‌ای اختصاص یابد.

وی تصریح کرد: طرح بازآفرینی پایدار شهری هم‌اکنون در برخی شهرستان‌های اردبیل در حال انجام است که درصدد هستیم این طرح را در تمامی شهرستان‌های استان اجرایی کنیم که می‌تواند برای منطقه بسیار مثمرثمر باشد.

وی افزود: اجرای طرح جامع حریم بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی هم در حال حاضر انجام شده و زمین‌های موجود در اطراف این بقعه نیز خریداری شده که در آینده‌ای نزدیک محوطه این بقعه به طور ویژه ساماندهی می‌شود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 741094
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.