به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، حاجی قاسمی در ابتدای جلسه اظهار داشت: رویکرد شورای پنجم تخصص گرایانه و مبنی بر انجام برنامه های فنی با محوریت محیط زیست، فرهنگی و عمرانی است که امید است با همکاری و همدلی اعضای شورا و شهرداری کرج بتوانیم این ماموریت خطیر را به درستی به سر انجام برسانیم.
در ادامه سارا دشتگرد به وضعیت نابسامان سیما منظر شهری کرج اشاره کرد و افزود: وضعیت موجود شهر بسیار نا به سامان است؛ باید برای رفع این مهم تدابیری کارآمدی اتخاذ شود.
وی پیشنهاد داد: کمیته نما و منظر شهری با هدف بررسی مسائل و موضوعات مرتبط با ساماندهی مبلمان شهری و رفع معضلات فرا روی این حوزه ایجاد شود.
اعتراض اهالی منطقه مهرشهر به احداث برج 14 طبقه واقع در حوالی بلوار شهرداری اولین لایحه ای بود که پس از قرائت باید ها و نبایدهای پروژه مذکور بیان شد؛ معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج نیز توضیحاتی در خصوص علت اخذ مجوز به برج مذکور را ارائه داد و مقرر شد شهرداری لایحه ای مبنی بر تغییر کاربری خیابان مذکور به تجاری به شورای شهر جهت بررسی بیشتر موضوع ارسال کند.
در ادامه این جلسه معاون عمرانی شهرداری کرج در سالن جلسات شورای شهر حاضر و توضیحی کامل از عملکرد این مجموعه در حوزه عمران شهری ارائه داد.
علی اصغر کمالیزاده روند اجرای پروژه های بزرگراه شمالی، تقاطع پل حصارک، تقاطع میدان شهیدان آجرلو، تقاطع ولیعصر(عج) مهرشهر و دیگر پروژه های در دست اجرا را به استحضار اعضای کمیسیون عمران رساند و آنها را در جریان روند انجام امور عمرانی شهر قرار داد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 739559
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.