به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی مدیریت شهری کرج محمد نبیونی در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور رئیس سازمان تبلیغات استان البرز برگزار شد در خصوص درخواست تامین بودجه برای برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی هیات ها خواستار رفع تبعیض ها و تغییر نگرش در توزیع بودجه های فرهنگی شهر شد.
وی افزود: مقوله فرهنگ مبحثی بسیار مهم و پیچیده است و باید در جلسات متعدد زوایای مختلف آن مورد بحث و بررسی قرار گیرد تا بتوان خروجی مثبت و قابل قبولی از برنامه های ارائه شده آن شاهد بود.
نبیونی بیان کرد: اعضای کمیسیون فرهنگی در نظر دارد طی بازدیدی از سازمان تبلیغات اسلامی کلانشهر کرج ابعاد مختلف این سازمان را مورد بررسی قرار دهد تا در توزیع خدمات فرهنگی مدیریت شهری تصمیمات صحیح اتخاذ شود.
وی با بیان اینکه اجرای برنامه های ملی و مذهبی باید به نحو صحیح و در اجرای منویات مقام معظم رهبری همچنین مشارکت های مردمی صورت بگیرد، تاکید کرد: باید زیرساخت های لازم برای مشارکت مردمی ایجاد شود و مدیریت شهری به عنوان نهاد خدمت رسان در شهر وظیفه فرهنگی خود را به نحو احسن انجام دهد.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج در ادامه سخنان خود با اشاره به وضعیت مادی موجود در شهرداری کرج ، افزود:اکنون وضعیت مالی شهرداری کرج به گونه ای است که باید در انجام پروژه های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی اولویت ها را در نظر بگیریم تا در انجام برنامه ها با مشکل مواجه نباشیم.
وی ضمن تاکید بر اینکه نگرش شورای پنجم توسعه فرهنگی جامعه است، اظهار داشت: قطعا در حوزه فرهنگ تلاش خواهیم کرد تا با رفع تبعیض ها و توزیع عادلانه بودجه های فرهنگی برنامه های تدوین شده در حوزه فرهنگ ساماندهی و با کیفیت بالاتری انجام شود.
7410/ 6155 خبرنگار:مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.