اکبر سلیم نژاد روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به برگزاری جشنواره عید تا عید در کرج با بیان اینکه خوشبختانه استقبال شهروندان از این جشنواره بی نظیر بود اظهار داشت: استقبال از برگزاری اینگونه جشنواره نشان از نیاز شهر به اجرای برنامه های فرهنگی بیشتر دارد.
وی اضافه کرد: جشنواره عید تا عید فرصت خوبی برای نزدیک شدن شهروندان به یکدیگر بود، جای برنامه های اینچنینی در سطح شهر و البته استان خالی است و می بایست با ایجاد بستر مناسب، جشنواره های فرهنگی ورزشی را افزایش داد.
سلیم نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تشکیل اولین جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و آموزش عمومی شورای اسلامی افزود: مشارکت در برگزاری هشتمین نمایشگاه کتاب، نخستین فعالیت فرهنگی شهرداری کرج در دولت جدید است .
وی ادامه داد: همه افرادی که دغدغه موضوعات فرهنگی دارند بایستی با هم افزایی، نسبت به برگزاری نمایشگاه کتاب به بهترین شکل، اقدام کنند.
عضو شورا و رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و آموزش عمومی شورای شهر کرج با تاکید بر اینکه افزایش سرانه مطالعه ارتباط مستقیمی با افزایش سطح آگاهی دارد، افزود: هر اقدامی که در زمینه موضوعات مرتبط با کتاب و کتابخوانی صورت بگیرد تاثیرات مثبتی و غیر قابل انکاری بر روی جامعه و شهروندان آن خواهد گذاشت.
گفتنی است جشنواره عید تا عید از نهم شهریور ماه با حضور هنرمندان مطرح کشور در سالن شهیدان نژاد فلاح آغاز و نوزدهم شهریور ماه ادامه دارد.
یکی از نکات مهم این جشنواره تجلیل از مقام شامخ شهدا و خانواده های معزز شهدای مدافع حرم بود.
7414/خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.