به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ ناصر عتباتی در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران در اردبیل اظهار داشت: با هدف رونق اقتصاد و اشتغال حمایت دستگاه قضائی اردبیل از واحدهای تولیدی گسترش می‌یابد و نیاز است حمایت همه‌ جانبه‌ای از سرمایه‌گذاران در دستور کار قرار داده شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این جلسه بررسی مشکلات قضائی پنج واحد تولیدی در اردبیل است که با پیش‌بینی‌های انجام یافته انتظار می‌رود بتوانیم در حل مشکلات واحدهای تولیدی گام‌های اساسی و هدفمند برداریم و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را به حداقل برسانیم.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: وظیفه و رسالت مدیران دستگاه‌های اجرایی در ارتباط با رونق اقتصادی منطقه بسیار خطیر و حساس است و باید برای رفع دغدغه‌ها و نگرانی سرمایه‌گذاران پیشگام باشند تا بتوانیم در این زمینه به اهداف خود دست یابیم و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را به حداقل برسانیم.

عتباتی بیان کرد: استفاده از زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بخش‌های گردشگری و کشاورزی می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر در راستای توسعه و رونق اقتصاد منطقه و اشتغال‌زایی رهنمون شود و کاهش آسیب‌های اجتماعی را به دنبال داشته باشد که این موضوع برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع و قانونی قطعاً به افزایش تولید و اشتغال کمک می‌کند که ما در کمیته حمایت قضائی از سرمایه‌گذاران این کار را به جد دنبال می‌کنیم و انتظار می‌رود که نتایج قابل توجهی را به دنبال داشته باشد و ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 736855
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.