به گزارش روز چهارشنبه ایرنا ازپایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمد نبیونی با تبریک میلاد با سعادت دهمین امام شیعیان، امام علی النقی (ع) و همچنین گرامیداشت روز مبارزه با بی سوادی خواستار امداد رسانی به حادثه دیدگان آتش سوزی در منطقه حسن آباد شد.
وی اظهار داشت: شهروندان ساکن در منطقه حسن آباد بالابه دلیل مشکلاتی از جمله قطعی گاز، در شرایط خوبی بسر نمی برند و با توجه به حادثه آتش سوزی که چند روز پیش در این منطقه رخ داد لازم است همه متولیان از جمله شهرداری کرج برای کمک رسانی به زیان دیدگان این حادثه اهتمام ورزند.
رئیس شورای شهر همچنین از بررسی موضوع امداد رسانی به حادثه دیدگان توسط بازرسی ویژه شورای شهر کرج و انعکاس آن به استانداری و شهرداری خبر داد.
ششم شهریور ماه جاری بر اثر انفجار گاز در یک ساختمان 5 طبقه در حسن آباد کرج ، 8 نفر مصدوم و 3 واحد مسکونی دچار آتش سوزی ، تخریب و خسارت کلی شدند.
اکنون ساکنان این 3 واحد مسکونی دچار سرگردانی شده که یکی از خانواده ها در بلوار حسن آباد زیر چادر در وضعیت نامناسبی زندگی می کند.
بسیاری از شهروندان کرجی در تماس تلفنی با خبرگزاری جمهوری اسلامی خواستار کمک مسئولان استانی و شهری به حادثه دیدگان این ساختمان در حسن آباد کرج شدند.
گفته می شود حادثه دیدگان از خانواده های کم بضاعت مالی و مستاجر بودند که وسایل زندگی آنها در آتش سوخت.
منطقه حسن آباد بالا یکی از مناطق محروم و حاشیه کلانشهر کرج است و ساکنان این منطقه خانواده های کم بضاعت مالی هستند.
7410/ 6155 خبرنگار:مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.