فرشته فهمیده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فاطمه قدوسی از آموزشگاه شهید مصطفی احمدی روشن شهرستان فردیس در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی مقام برتر کشوری را درمسابقات جشنواره نوجوان سالم و مشارکت اجتماعی دانش آموزان کسب کرد.
وی اظهار داشت: همچنین مبینا کولیوند دانش آموز متوسطه اول دبیرستان مصطفی خمینی فردیس در سومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان جهان مصر 2017 مدال نقره را کسب کرد.
فهمیده گفت: سومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان در شهریور ماه با حضور 420 تکواندوکار (230 پسر و 190 دختر) از 45 کشور در سالن «المپیک ورزش و جوانان» شرم‌الشیخ مصر برگزار شد.
وی افزود: مبینا کولیوند نماینده وزن 41- کیلوگرم ایران در دور نخست به مصاف ' گریانه سیریز پیندا' از فیلیپین رفت و با نتیجه 49 بر 27 به پیروزی رسید و راهی دور بعدی مسابقات شد.
مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس گفت: وی در مرحله یک چهارم با زینب تاسکین از ترکیه مبارزه کرد و با نتیجه 18 بر 13 مقابل این حریف به برتری رسید و مدال برنزش را قطعی کرد ،وی در دیدای نیمه نهایی مقابل کارینا کلیواک از اوکراین مبارزه کرد.
فهمیده افزود: مبینا کولیوند در دیدار نیمه نهایی با برتری 40 بر 7 مقابل کارینا کلیواک از اوکراین به دیدار نهایی صعود کرد و مدال نقره مسابقات را از آن خود نمود.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.