به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت: 320 فرصت شغلی در پنج ماهه نخست امسال برای خانواده‌های تحت حمایت ایجاد شده است که در این راستا بیش از 37 میلیارد و 473 میلیون ریال تسهیلات اشتغال و خودکفایی از محل منابع بانکی و امدادی در اختیار مددجویان قرار گرفت تا آنان بتوانند بر اساس استعداد و علاقه خود شغل مورد نظرشان را ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت در اولویت برنامه‌های کمیته امداد قرار دارد، افزود: اجرای طرح‌های اشتغال و خودکفایی یکی از راهکارهای مهم کمیته امداد در جهت توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است که این امر تا کنون نتایج حائز اهمیتی را در پی داشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: اجرای طرح‌های اشتغال توسط مددجویان علاوه بر ارتقای روحیه خودباوری و خوداتکایی آنان سبب افزایش نشاط و شادابی در بین اعضای خانواده می‌شود و ترویج فرهنگ کار و تلاش، افزایش توان مالی و امید به آینده بهتر نیز از دیگر مزیت‌های اجرای طرح‌های اشتغال توسط خانواده‌های تحت حمایت است.

دشتی گفت: تعامل و هم‌افزایی بانک‌های عامل در تسهیل و تسریع روند پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان بسیار موثر به طوری که بیش از 19 میلیارد و 260 میلیون ریال از تسهیلات پرداختی توسط بانک‌های عامل پرداخت شده است که امیدواریم با همکاری‌های گسترده‌تر بتوانیم گام‌های بلندتری را در جهت ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان تحت حمایت برداریم.

وی با اشاره به اینکه بیش از 50 درصد از اعتبارات اختصاصی بانک‌های عامل برای اعطا تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت تخصیص یافته است، تصریح کرد: در صورت همکاری مضاعف بانک‌های عامل، می‌توانیم تا پایان سال‌ اعتبارات بیشتری را به منظور ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده‌های تحت حمایت جذب کنیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 734065
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.