فرشید علیزاده روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: درششمین دوره کشوری جشنواره نوجوان سالم و مشارکت اجتماعی دانش آموزان، استان البرز موفق به کسب رتبه دوم و سوم در بخش مقاله نویسی، نقاشی و ایده پردازی شد.
وی بیان کرد: دانش آموزان البرزی ، موفق به کسب رتبه دوم در بخش ایده پردازی و مقاله و رتبه سوم نقاشی در جشنواره کشوری نوجوان سالم و مشارکت اجتماعی دانش آموزان شدند.
وی تصریح کرد: دراین جشنواره، دانش آموز مهدی قرقانی از شهرستان نظر آباد به رتبه دوم کشوری در بخش ایده پردازی دست یافت.
وی اضافه کرد: پریا قره خانلو از شهرستان اشتهارد در بخش نقاشی رتبه سوم کشوری جشنواره نوجوان سالم را به دست آورد.
وی از هورموزد اعلایی از آموزش و پرورش ناحیه یک کرج به رتبه دوم مقاله نویسی دست پیدا کرد.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: درسال تحصیلی 96-95 با اجرایی نمودن طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان، آثارتحقیقات میدانی این استان به اختتامیه ششمین جشنوراه نوجوان سالم ارسال شد.
علیزاده افزود: در این بخش نیز دانش آموزان آموزشگاه شهید احمدی روشن آموزش و پرورش ناحیه دو کرج رتبه برتر کشور را به خود اختصاص دادند.
وی یاد آور شد: در آیینی که قرار است دراستان مازندران شهر ساری برگزار شود از منتخبین جشنواره نوجوان سالم تقدیر شود.
علیزاده گفت: از بیستم مهر ماه سال گذشته بخشنامه و دستورالعمل اجرایی این جشنواره به مدارس و مناطق هشت گانه آموزش و پرورش البرز ابلاغ شد تا دانش آموزان علاقه مند خود را برای شرکت در این جشنواره آماده کنند.
وی از شیوه های زندگی سالم، پیشگیری از رفتارهای پرخطر، پیشگیری از گرایش به دخانیات، سوء مصرف مواد مخدر، خشونت بعنوان محورهای شاخص این جشنواره کشوری یاد کرد.
وی تاکید: این جشنواره کشوری در سه قالب فیلم، عکس و مقاله، روزنامه دیواری ، ایده پردازی و چندرسانه ای برای دانش آموزان طراحی شد که دانش آموزان آثار خود را در قالب گروه های دو تا هفت نفره به مدارس ارائه دادند.
استان البرز 440 هزار دانش آموز دارد.
2819 /1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.