به گزارش خبر آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی اردبیل؛ علی نظری شیخ احمد ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت : شهرکها و نواحی صنعتی تجلیگاه و نقطه ثقل فعالیتها و عملکرد بخش صنعت می باشد و با استقرار واحدهای صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی اهمیت خدمات رسانی و حمایت این شرکت از صنایع کوچک دو چندان می شود.

وی به تکمیل و توسعه زیر ساختها در شهرکها و نواحی صنعتی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر از مجموع 16 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در استان تعداد 15 شهرک و ناحیه صنعتی در حال واگذاری زمین و خدمات به متقاضیان می باشد .

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی اردبیل در ادامه گفت : از 16 شهرک و ناحیه صنعتی استان تعداد 15 شهرک و ناحیه صنعتی دارای برق ، تلفن , آب و 13 شهرک و ناحیه صنعتی دارای امکانات گاز می باشند.

نظری شیخ احمد به انعقاد یکهزار و 130 قرارداد زمین جهت فعالیت تولیدی در استان اشاره کرد و افزود : از این تعداد قرارداد 600 واحد صنعتی موفق به اخذ پروانه بهره برداری با اشتغال 9 هزارو 500 نفر شده اند.

وی ادامه داد : در چهارمین روز از هفته دولت شرکت ساوالان سوله تولید کننده سازه های فلزی با سرمایه گذاری در حدود 40 میلیارد ریال و اشتغال 45 نفر در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل و فاز توسعه شرکت ساولان درب آریا با سرمایه گذاری در حدود 6 میلیارد و اشتغال 5 نفر در زمینه تولید شیشه دو جداره در شهرک صنعتی اردبیل یک به بهره برداری رسید.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 731322
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.