به گزارش ایرنا ، با رسیدن کاروان ' تدبیر وامید' به شهرستان فردیس خدمتگزاران مردم در سه تیم به گشایش پروژه های عمرانی و تولیدی فردیس پرداختند که پارکینگ مکانیزه شهرداری منطقه یک فردیس در فلکه سوم با ظرفیت 80 دستگاه خودرو یکی از این پروژه ها بود.
برای راه اندازی این پروژه 22 میلیارد هزینه شده است ، خط تولید قطعات پلاستیکی با ایجاد 50 فرصت شغلی دیگر پروژه ای بود که با حضور استاندار البرز راه اندازی
شد.
13 پروژه عمرانی در بخش های تولیدی و عمرانی در شهرستان فردیس به بهره برداری رسید.
استاندار البرز ضمن گشایش پروژه ها از تعدادی از طرح ها و پروژه های در دست اقدام مانند خط راه آهن سرحدآباد در فردیس و بیمارستان این شهرستان بازدید کرد.
معاون عمرانی استاندار البرز نیز به افتتاح طرح آبیاری قطره ای در سطح 2 هکتار از باغات زیبادشت فردیس با سرمایه گذاری 500 میلیون ریال و پروژه بلوار ورودی زیبادشت فردیس پرداخت که این طرح با سرمایه گذاری هفت میلیاردو 500 میلیون ریال به بهره برداری رسیده است.
معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار البرز نیز زمین چمن مصنوعی ارم به مساحت هزار متر مربع در شهرستان فردیس افتتاح کرد.
سایر پروژه ها در زمینه بهسازی معابرشهری و روستایی در شهرستان فردیس بود که معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار البرز نیز از آنها بازدید بعمل آورد.
برای اجرای این پروژه ها 190 میلیارد ریال هزینه شده است.
دیدار با خانواده های معظم شهدا ، نشست با مردم شهرستان فردیس برای اطلاع از آخرین وضعیت این شهرستان از دیگر برنامه های هفته گرامیداشت دولت دراین شهرستان نوپا بود .
شهرستان 600 هزارنفری فردیس در جنوب شرقی کلانشهر کرج مرکز استان البرز واقع است.
8029/ 6155 خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.