به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج ، سارا دشت گرد ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در حوزه مدیریت شهری بدون تحقیق و پژوهش علمی و کارشناسی به نتیجه مطلوب نمی‌رسد.
رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج دستاوردهای علمی را به لحاظ جلوگیری از اتلاف وقت و منابع و امکانات، افزایش سرعت، وقت و در نتیجه افزایش بهره وری در حوزه های مختلف کاری را از ضرورتهای زندگی بشر در دنیای کنونی دانست.
وی، عدم دستیابی به نتیجه مطلوب در جامعه را نبود مطالعه و پژوهش در حوزه های مختلف عنوان کرد و گفت: توجه به اهمیت پژوهش، نقش مهمی در پیشرفت کشور داشته و توسعه شهری را به همراه خواهد داشت.
دشتگرد در پایان ابراز امیدواری کرد: با تلاش و همت همه تلاشگران این عرصه، شاهد موفقیت های چشمگیری در توسعه علمی کلانشهر کرج در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، زیست محیطی و شهری باشیم.
یادآور می شود در جلسه برگزاری روسای کمیسیون های شورای اسلامی شهر کرج سارا دشتگرد ریاست مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی را عهده دار و رحیم خستو، غدیر مهدوی کلیشمی، احد رسولی، عباس زارع و محمد نبیونی به عنوان اعضای مرکز پژوهشها همکاری خواهند داشت.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 729459
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.