به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، اکبر سلیم نژاد در حاشیه پنجمین جلسه پارلمان شهری کرج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وظیفه نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهرکرج، در راستای احصاء مطالبات، احترام به همه گروه ها و افراد است؛ ضمن اینکه در اتخاذ تصمیمات و رویکردها نیز بدون تاثیر پذیری از فرد یا گروه خاصی اقدام خواهد کرد.
وی افزود: این حق مردم است که از هزینه کردها و اقدامات شهرداری با خبر باشند و ما به عنوان نمایندگان آنان وظیفه داریم در کنار ارائه شفاف عملکرد ها، مردم را با حق و حقوق خود آشنا نموده و ضمن ارائه آموزش های لازم، برنامه مدونی برای این مهم در نظر بگیریم.
این عضو شورا با تاکید بر اینکه اعضای شورای شهر به دنبال درست انجام دادن کارها براساس قانون و نظارت صحیح هستند، اظهار داشت: از همان آغاز فعالیت شورای شهر اصرار ما بر شفاف‌سازی‌ عملکرد مدیریت شهری بوده است و یکی از کارهایی که در شورای پنجم دنبال می کنیم، شفاف سازی قانون است، تفصیل پذیری قانون باید رفع و شفافیت، بر قانون حاکم شود.
این مسئول در ادامه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه سخنگوی شورای پنجم شهر کرج چه کسی خواهد بود اظهار داشت: با تصمیم اعضای شورای شهر کرج محمد نبیونی، رئیس شورا به عنوان سخنگو تعیین گردید.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 729458
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.