به گزارش ایرنا، سید حمید طهائی در چهارمین سفر شهرستانی در هفته دولت، در روستای کش در ملاقات مردمی با اهالی این روستا، افزود: در هفته دولت فرصتی فراهم شده که مسئولان اقدامات خود را به اطلاع مردم برسانند.
وی ادامه داد: در این هفته با افتتاح 267 پروژه با اعتبار حدود 899 میلیارد تومان سرمایه گذاری عمرانی و تولیدی و با ایجاد اشتغال برای هزار و 817 نفر به بهره برداری می رسد.
وی افزود: یکی از اهم برنامه های دولت تدبیر و امید توجه ویژه به مناطق روستایی است که در این زمینه برنامه ریزی کرده و تسهیلات خاصی ارائه می دهد.
استاندار البرز با تاکید بر لزوم راه اندازی تعاونی های شهری و روستایی اضافه کرد: ایجاد تعاونی ها و راه اندازی مشاغل روستایی با تسهیلاتی که دولت ارائه می دهد تاثیر بسزایی در رونق روستاها و عدم مهاجرت به حاشیه شهرها دارد.
وی گفت: اگر روستاییان در زادگاه خود درآمد و شغل مناسب داشته باشند به حاشیه شهرها مهاجرت نمی کنند همچنین دولت برای بهسازی روستاها تسهیلات می دهد که امتیاز بزرگی محسوب می شود.
طهائی با اشاره به اینکه طلسم راه هشتگرد-طالقان در سفر رییس جمهوری پس از سال ها شکست افزود: یکی از پروژه های مهم این شهرستان بحث راه بود که راه هشتگرد_طالقان در حال اجرا بوده و پیمانکار تونل این مسیر نیز مشخص شده است.
وی خاطرنشان کرد: قرارداد احداث و رهسازی راه های روستایی طالقان نیز به طول 103 کیلومتر منعقد شده است.
استاندار البرز گفت: مشعل گاز در طالقان روشن شد و کار تا مرکز شهرستان به اتمام رسید و پروژه نیز ادامه پیدا خواهد کرد.
وی افزود: در حوزه آب که یکی از اهم مسائل است یک پروژه آبیاری تحت فشار را افتتاح کردیم.
طهائی گفت: برای طالقان امسال 900 هکتار سرمایه شبکه آبیاری نوین مصوب شده که تاکنون 200 هکتار انجام شده و امید است تا پایان سال به طور کامل محقق شود.
1535/6155خبرنگار:مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.