حسین رحمانیان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: هم اکنون فرآیند مصاحبه عمومی و اختصاصی از 1054داوطلب آزمون ورودی به دانشگاه فرهنگیان این استان آغاز شده تا 400 نفر برای آموزش در رشته های مورد نیاز آموزش و پرورش البرز انتخاب شود.
وی اظهارکرد: این فرآیند به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در سال 96 که به نام سال 'اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال ' نامگذاری شده است ، تحقق چشم انداز بیست ساله جمهوری اسلامی ایران و همچنین با تاکید ریاست جمهوری ایران در دستور کاری - اجرایی آموزش و پرورش استان البرز قرار گرفت.
وی با بیان اینکه رئیس جمهوری همواره بر جذب نیروهای متعهد و متخصص مورد نیاز در آموزش و پرورش تاکید دارد، خاطر نشان کرد: این معاونت نیز با تشکیل نشست های مختلف بستر هماهنگی و برنامه ریزی را برای انجام مصاحبه داوطلبان آزمون ورودی به دانشگاه فرهنگیان استان البرز را مهیا کرد.
وی تصریح کرد : مصاحبه های عمومی و اختصاصی دانشگاه فرهنگیان استان البرز برای داوطلبان دختر و پسر پذیرفته شده در گروه های مختلف آزمایشی انجام می شود.
معاون پژوهش،برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش وپرورش البرز با اشاره به اینکه داوطلبان باید فرم های مخصوص در برنامه فرآیند جذب داوطلبان در دانشگاه فرهنگیان البرز را تکمیل کنند، اضافه کرد: لازم است برای شغل معلمی در آزمون علمی، معاینات پزشکی و مصاحبه های تخصصی نیز شرکت کنند.
رحمانیان در ادامه به زمان مصاحبه داوطلبان ورودی به دانشگاه فرهنگیان در استان البرز پرداخت و افزود: از ششم تا هشتم شهریور ماه 96 در دانشگاه پردیس فرهنگیان امیر کبیر و حکیم فردوسی این مصاحبه انجام می شود.
وی گفت: در فرآیند مصاحبه از اساتید خبره ی دانشگاه و آموزش و پرورش دعوت به همکاری شده است.
وی بیان کرد: به منظور تمهید مقدمات انجام مصاحبه نشست هایی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش، معاونین و روسای ادارات برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی ،حراست ،ارزیابی ، روسای پردیس فرهنگیان امیر کبیر کرج و حکیم فردوسی فردیس و مدیر درمانگاه فرهنگیان در استان البرز برگزارشد.
معاون پژوهش،برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش وپرورش البرز اظهار کرد: پس ارسال شیوه نامه از سوی وزارتخانه، بلافاصله یک کارگروه تخصصی در این زمینه تشکیل شد تا تقسیم کار صورت گیرد و مطابق برنامه پیش بینی شده اقدامات لازم انجام شود.
رحمانیان تاکید کرد: امیدواریم با تمهیدات پیش بینی شده داوطلبان در فضایی آرام و رضایت بخش، فرآیند مصاحبه عمومی ،تخصصی و گزینش را برای ورود به دانشگاه فرهنگیان استان البرز سپری کنند.
استان البرز 440 هزار دانش آموز و 24 هزار و 41 معلم دارد.
2819/ 6155 خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.