فرشید علیزاده روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: حمید رضا پویان ژیمناستیک کار دوره ابتدایی از استان آذربایجان شرقی مدال و کاپ اخلاق خود را به شهید محسن حججی اهداء کرد.
وی اظهار کرد: این دانش آموز بعد از دریافت مدال و کاپ اخلاق در مسابقات ژیمناستیک دانش آموزان دختر و پسر به میزبانی البرز آن را به خانواده شهید مدافع حرم ' محسن حججی ' تقدیم کرد.
وی بیان کرد: این دانش آموز آذربایجانی این اقدام را به پاس ایثارگری و از جان گذشتگی شهید ' محسن حججی' و صبر و استقامت به خانواده آن شهید مدافع حرم انجام داد.
وی تصریح کرد: حمید رضا پویان دانش آموز دوره دوم ابتدایی از استان آذربایجان شرقی با این حرکت نمادین به سهم خود ادای دین به دلاوری های بی دریغ آن شهید بزرگوار کرد تا بار دیگر نام وی در اذهان تداعی شود.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: در این دوره از مسابقات در بخش پسران دوره دوم ابتدایی 162 ورزشکار به همراه 54 مربی در قالب 27 تیم شرکت کردند.
وی بیان کرد: دانش آموزان دوره دوم ابتدایی در این دوره از مسابقات در شش رشته زمینی، خرک،حلقه،پرش خرک،پارالل و بارفیکس به رقابت پرداختند.
وی یاد آور شد: در مرحله اول مسابقات ژیمناستیک دانش آموزی کشور که در آن دانش آموزان دوره دوم ابتدایی در آن به رقابت پرداختتند به 117 شرکت کننده که مقام اول تا چهارم را کسب کردند، مدال و حکم قهرمانی اهداء شد.
وی با اشاره به اینکه در دومین دوره از مسابقات ژیمناستیک کشور 138 دانش آموز دوره اول متوسطه شرکت کرده اند، اظهار کرد: 46 نفر عوامل فنی - اجرایی این دوره از مسابقات کشوری را تشکیل می دهد.
وی گفت: مسابقات ژیمناستیک دانش آموزان دختر و پسر سراسر کشور با 600 نفر شرکت کننده با شعار ' رضایت ، سلامت و امنیت از منزل به منزل ' به میزبانی استان البرز از یکم تا 17 شهریور ماه آغاز و در حال برگزاری است.
2819/1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.