علی لطیفی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به بازی شب گذشته این تیم با تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: به رغم اینکه در این دیدار شکست خوردیم اما اکسین گزینه اول صعود به لیگ برتر است.
وی اضافه کرد: متاسفانه این بازی دارای حاشیه های بسیاری بود که این حاشیه ها به ضرر اکسین البرز تمام شد و صحنه هایی در این بازی مشاهده کردیم که به جرات می توان گفت بی سابقه بوده است.
لطیفی با بیان اینکه به صرف اینکه تماشاچی نداریم نبایستی بدین طریق حق ما ضایع شود اظهار داشت: من بارها به بازیکن خود گفته ام که حتی اگر داوری ها علیه ما نبود قوی باشند تا بتوانیم نتیجه بگیریم.
وی ادامه داد: داوری ها عمدا به ضرر ما نیست ، قطع به یقین داوری تحت شرایط بازی سوت می زنند و جو بازی بر روی داوری ها تاثیر می گذارد.
سرمربی اکسین البرز با اشاره به اینکه داور های ما در سلامت کامل هستند گفت:
انتظار ما از داوری ها این است که اسیر حاشیه ها و حرف مربیان و تماشاچی ها نشوند.
لطیفی افزود: در دیدار شب گذشته با شهرداری تبریز پنالتی ما که صد درصد محرز بود گرفته نشد ، شرایط بسیار بدی است و من امیدوارم تا حد زیادی سازمان لیگ نظارت خود را به داوران بیشتر کنند .
وی ادامه داد: در دیدار با شهرداری تبریز حق ما پایمال شد ، پنالتی محرز ما گرفته نشد، سر بازیکن من زخمی شد ، تماشاچی ها به من که بر روی سکو بودم اهانت کردن و به طرف سرپرست تیم ما بر روی نیکمت بطری انداخته شد که تمامی این کارها غیر قانونی است.
سرمربی اکسین البرز گفت: این باخت جبران می شود ما مطمین باشید صعود خواهیم کرد اما انتظار ما از سازمان لیگ این است که با اینگونه رفتارها که دوران آن خیلی وقت به پایان رسیده برخورد جدی کند.
لطیفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه انتظار ما از فدراسیون فوتبال این است که از تیم های خصوصی مانند اکسین حمایت کند، این تیم ها برای ادامه راه نیازمند حمایت هستند و نباید از آنها دریغ کرد.
هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور عصر یکشنبه در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد.
تیم فوتبال اکسین البرز در این هفته در تبریز به مصاف شهرداری این شهر رفت و نتیجه را با یک گل به این تیم واگذار کرد.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.