به گزارش ایرنا، علی اکبر صالحی که صبح دوشنبه در پنجمین روز از هفته دولت و به منظور افتتاح چند پروژه این استان به کرج سفر کرده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه راه طولانی در پیش داریم، اظهار داشت: در راه پیشرفت قرار گرفته ایم، اگر چه ممکن است از نظر اقتصادی مشکلاتی داشته باشیم، ولی در مسیر کاهش این مشکلات هستیم.
وی اضافه کرد: امروز تولیدات پس از تحقیقات به مرحله تولید می رسد، یکی از شواهد آن پروژه های استان البرز بود که در شهرک صنعتی بهارستان کرج افتتاح شد. کارخانجاتی در مسیر تولید وجود دارند که با استفاده از تحقیق زایندگی ایجاد کرده و از خارج مونتاژ کاری نمی کنند.
صالحی بیان داشت: افتتاح این پروژه ها جای تقدیر دارند چرا که صنعتگران زمینه به کار گرفتن چندین نفر و اشتغالزایی را فراهم کرده اند.
وی ادامه داد: این نوع بازدیدها و پیشرفت هایی که صورت گرفته را شاید نتوان به طور کامل به مردم نشان داد، اما می توان گفت که امروز در مسیر بهبودی هستیم و آینده خوبی در انتظار کشور است.
استاندار البرز نیز گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت 267 طرح و با اعتبار 892 میلیارد تومان در استان به بهره برداری می رسد.
سید حمید طهایی افزود: با بهره برداری از این پروژه ها زمینه اشتغالزایی 1 هزار و 817
نفر در استان فراهم می شود.
2089/1535خبرنگار:حکیمه کشاورز**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.