به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حجت الاسلام مدبر در جلسه با مسئولان پایگاه مقاوت بسیج دانشگاه آزاد که در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: بسیج تا زمانی می‌تواند در جامعه مفید باشد و رسالت خود را به نحو احسن پیش ببرد که دارای نیروهای با اخلاص باشد.

وی گفت: اخلاص در تمام کارهای انسان حرف اول را می‌زند و انسان وقتی با اخلاص آمیخته شود اعمالش در راستای رضایت خدا خواهد بود و بسیج نیز به عنوان نیروی فعال نظام مقدس جمهوری اسلامی سهم بسزایی در تربیت نیروهای با اخلاص دارد.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اردبیل افزود: اخلاص بسیج را می توان در زمان هشت سال دفاع مقدس ملاحضه کرد به نحوی که نیروهای جان بر کف بسیج با رشادت های خود دشمنان این نظام مقدس را محو و نابود کردند.

مدبر تصریح کرد: مسولان بسیج باید در جذب نیروی انسانی نهایت دقت را انجام بدهند و در این امر معیارهای اخلاقی را مبنای انتخاب خود قرار دهند و بسیجی واقعی آن کسی است که از قید و بندهای اضافی خود را رها کند.

وی گفت: بسیج خالص پیش برنده اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است و دشمن تا زمانی که بسیج در عرصه جهانی حضور دارد از قدرت این نظام هراس خواهد داشت.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 726727
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.