به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ علی رحمتی در جلسه بررسی میزان تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل اظهار داشت: در راستای ثبت دقیق ترددها در محورهای مواصلاتی و جاده‌های استان اردبیل تعداد دستگاه‌های ترددشمار آنلاین استان اردبیل به 58 دستگاه افزایش یافته است.

وی افزود: براساس آمار تردد به دست آمده از سامانه ترددشمار این اداره کل بیشترین تردد در 5 ماه گذشته در مسیرهای آستارا به اردبیل با دو میلیون و 314 هزار تردد، سه‌راهی سرعین به اردبیل با یک میلیون و 963 تردد و اردبیل به سه‌راهی سرعین با یک میلیون و 923 هزار تردد به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در این مدت آمار تردد وارده به استان با 11.2 درصد افزایش به رقم سه میلیون و 386 هزار و 608 تردد و تعداد وسایل نقلیه خارج شده از استان با 8.3 درصد افزایش به رقم سه میلیون و 371 هزار و 564 تردد رسیده است.

رحمتی با اشاره به اینکه بیشترین خودروهای ورودی به استان وارد شهرستان سرعین می‌شوند، تصریح کرد: با توجه به زیرساخت‌های گردشگری موجود در این شهرستان اغلب خودروهای ورودی به استان به این شهرستان وارد شده و از جاذبه‌‌های این شهرستان بازدید داشته‌اند.

وی بیان کرد: ارائه خدمات مناسب و شایسته به مسافران و رانندگان در محورهای مواصلاتی از مهمترین برنامه‌ها بوده که در این راستا تلاش و جدیت بر این است تا زمینه رفاه هر چه بیشتر ترددکنندگان را با ارائه خدمات مناسب در محورهای استان فراهم آوریم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 726665
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.