به گزارش خبر انلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، ربی سعادت در شورای برنامه ریزی مدیران شهری که امروز با حضور فرماندار و منتخبین مردم در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کرج برگزار شد عنوان کرد: از اعتماد نمایندگان مردم در پارلمان شهر برای تصدی خود بعنوان سرپرست شهرداری این کلانشهر کمال قدردانی را دارم و امیدوارم بتوانم این بار امانت را به سر منزل مقصود برسانم.
سرپرست شهرداری کرج اظهار داشت: تا زمان آغاز فعالیت رسمی اصغیر نصیری شهردار کرج، اینجانب با همکاری تمامی معاونان، مدیران ستادی، مدیران مناطق و مدیران عامل سازمان ها برآنیم تا با اجرایی کردن مصوبات شورای اسلامی شهر به خواسته های شهر و شهروندان جامه عمل بپوشانیم و ایران کوچک را در مسیر پویایی و شکوفایی حفظ کنیم.
سعادت ادامه داد: تکریم ارباب رجوع و نگاه توسعه ای با محوریت مناطق محروم از جمله برنامه هایی است که تا انتصاب شهردار کرج از سوی این دستگاه دنبال می می شود و در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.
این مسئول یادآور شد: وصول مطالبات شهرداری کرج و رسیدن به راهکارهای جدید در جهت کسب درآمدهای پایدار از دیگر اولویت های این نهاد خدمات رسان خواهد بود و با تعامل قوی فی ما بین شهرداری و شورای اسلامی شهر، کرج همچنان در مسیر توسعه، عمران و آبادانی حرکت می کند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 725160
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.