به گزارش ایرنا، رامین حسین قلی زاده تکواندو کار ملی پوش البرزی وزن منفی 74کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره این دوره از مسابقات شد.
تکواندو کار البرزی تیم ملی ابتدا «جرج ارنستو آلوارز» از آرژانتین 11 بر 3 از پیش رو برداشت، در دومین دیدار به مصاف «الوی پارادیس» کانادایی رفت و با نتیجه 31 بر 10 به برتری رسید.
قلی زاده در سومین مبارزه «دمیر فجزیک» تکواندوکار با سابقه صربستانی را که پیش از این مدال های تورنمنت و مسابقات مختلف را در کارنامه خود ثبت کرده است با نتیجه 14 بر 3 شکست داد.
این تکواندو کار ملی پوش البرزی در مرحله نیمه نهایی رو در روی « سعید قلی اف» از آذربایجان نایب قهرمان نوجوانان جهان 2014، نایب قهرمان نظامیان جهان 2015 و قهرمان المپیک نوجوانان 2014 قرار گرفت و در راند دوم با انصراف نماینده آذربایجان با 13 امتیاز به برتری رسید.
نماینده وزن 74- کیلوگرم کشورمان در فینال این رقابت با «جایسن ایشیدا» آمریکایی مبارزه کرد و 18 بر 9 نتیجه را واگذار کرد و مدال نقره این رقابت ها را بدست آورد.
بیست و نهمین دوره بازی های دانشجویان جهان یونیورسیاد 2017 در چین تایپه با شرکت حدود هشت هزار دانشجو از 141 کشور جهان هم اکنون در حال برگزاری است.
ورزشکاران شرکت کننده در این رقابت ها در 21 ورزشی به مصاف یکدیگر می روند.
دانشجویان ورزشکار ایرانی نیز با 62 شرکت کننده در هشت رشته با حریفانشان روبرو می شوند.
بیست ونهمین دوره پیکارهای دانشجویان یونیورسیاد از 28مرداد آغاز و تا 8 شهریورماه ادامه دارد.
7414/1535خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.