به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: تبلیغات اسلامی البرز با بهره گیری از توان روحانیون مستقر و مبلغان اعزامی به مساجد و حسینیه‌های استان برگزاری گفتمان دینی را در دستور کار خود قرار می دهد.
وی اظهار داشت: تبلیغات اسلامی البرز در نظر دارد در آستانه ماه محرم با بهره گیری از مبلغان مستقر، بومی و اعزامی برگزاری گفتمان عاشورایی ویژه اقشار مختلف مردم در سطح مساجد و حسینیه های این استان را در دستور کار خود قرار دهد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز ادامه داد: جامعه ای که در آن فرهنگ ایثار و شهادت نهادینه شود آن جامعه از چنان قدرتی بهره مند خواهد شد که هیچ زورگو و ابرقدرتی جرأت تعرض به یک وجب از خاک آن را نخواهد داشت.
وی ادامه داد: قیام امام حسین (ع) بر علیه ظلم و فساد نمادی بارز از بصیرت و ولایت مداری در طول تاریخ است و این پیام را برای شیعیان جهان به دنبال دارد که غفلت از تقوی الهی و رضایت خداوند متعال، منجر به یأس و تسلط دشمنان بر نظام اسلامی خواهد شد.
مسعودی گفت: برگزاری گفتمان عاشورایی نقش مهم و اثرگذاری در بصیرت افزایی و تبیین واقعه عاشورا برای نسل های بشری در پی خواهد داشت.
این مسئول فرهنگی خاطر نشان کرد: تبلیغات اسلامی البرز با بهره گیری از توان روحانیون مستقر و مبلغین اعزامی به مساجد و حسینیه های استان برگزاری گفتمان دینی را در دستور کار خود قرار می دهد.
وی بیان داشت: با توجه به اینکه برگزاری گفتمان دینی (گفتمان چهره به چهره )اثرگذار است تبلیغات اسلامی با بهره گیری از همین شیوه تلاش می‌کند تا فرهنگ ایثار و شهادت را در بین آحاد جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان نهادینه کند.
وی گفت: همین فرهنگ غنی جوانان با شور و نشاط معنوی چون شهید حججی را پرورش می دهد جوانی که با اتکال به خداوند متعال و نصب العین قرار دادن قیام حضرت اباعبد الله الحسین (ع) جانانه به استقبال شهادت می رود و امروز رشادت و جوانمردی این جوان برومند یکی از مهمترین موضوعات رسانه ها و فضای مجازی شده است.
در استان البرز بیش از 80 روحانی بومی، مستقر و اعزامی وجود دارد.
6156/ 6155 خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.