به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین قادر محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه چهارباغ، خاطرنشان کرد: گروه ترویستی داعش به تلافی شکست های خود در روزهای اخیر مرتکب جنایتی فجیع و غیرانسانی شده که در هیچ قاعده و قانون اسلامی و حتی انسانی نمی‏ گنجد.
وی خاطرنشان کرد: شهادت مظلومانه و در عین حال مقتدرانه پاسدار رشید اسلام شهید محسن حججی یکی از نمونه‏ های بارز شقاوت و توحش این گروهک تروریستی است، اگرچه آن‏ها به‏ زعم باطل خود می‏ خواستند انتقامی از شکست‏های خود و ایجاد رعبی در دل رزمندگان اسلام ایجاد کنند، اما خون پاک، اخلاص و مظلومیت این شهید بزرگوار باعث ایجاد موجی از غرور، شجاعت، ایستادگی، مقاومت و افتخار به‏ وجود دلاورمردانی از این مرز و بوم شد.
امام جمعه چهارباغ درادامه بااشاره به شکست تروریست ها در جبهه های مختلف درسوریه و عراق گفت: این روزها نفس تروریست‏های تکفیری داعش در سوریه و عراق به شماره افتاده و پایگاه‏هایشان یکی پس از دیگری در حال سقوط است.
خطیب جمعه چهارباغ درادامه باگرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی وباهنر وهفته دولت، گفت: هفته دولت یادآور فضایل بزرگ انسانی الهی شهیدان رجایی و باهنر است. نام رجایی و باهنر یادآور فضایل تلاش، پایداری، تحمل سختی‏ ها، ساده‏ زیستی، مسؤولیت‏ پذیری در لحظات بحرانی، ولایت‏مداری، دوری از تجمل‏گرایی، عمل به‏ جای حرافی و گفتاردرمانی، توجه به دردهای جامعه و صدها ویژگی انسانی و اسلامی دیگر است.
وی تصریح کرد: رجایی و باهنر نشان دادند که می‏ توان در عالی‏ ترین مقام رسمی دولت بود، اما محرومان و پابرهنگان را که حامیان اصلی دین و نظامند فراموش نکرد.
1535/6155خبرنگار:مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.