آرمان رمضانی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به بازی تیم های فوتبال اکسین البرز و شهرداری تبریز در روز یکشنبه هفته آینده، اظهار داشت: تیم شهرداری در دو بازی گذشته خود بد نتیجه گرفته و در بحران هستند اما شرایط ما خیلی بهتر است و برای برد به تبریز می رویم.
وی اضافه کرد: تیم دیر بسته شد و خود من هم دیر به جمع اکسین پیوستم اما با این وجود بازیکنان خوبی جذب این تیم شدند و کادر فنی نیز به خوبی توانسته اند از لحاظ فنی و بدنی اکسین را جمع کنند.
رمضانی گفت:در دو بازی قبلی خود از مسابقات لیگ دسته اول کشور در برابر دو مدعی سال قبل و در جام حذفی نیز در ایلام نتایج خوبی کسب کنیم.
وی ادامه داد: سه بازی پیش روی داریم که در صورتی که بتوانیم در این بازی ها نیز به نتیجه برسیم در جمع مدعیان قرار می گیریم.
مهاجم اکسین البرز افزود: خوشبختانه این تیم هم اکنون روند رو به رشدی دارد و با همدلی و وفاقی که بین بازیکنان وجود دارد می توانیم نتایج بسیار خوبی را به دست بیاوریم.
هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور عصر یکشنبه در شهرهای مختلف کشور پیگیری می شود.
تیم فوتبال اکسین البرز در این هفته باید در تبریز به مصاف شهرداری این شهر برود، این بازی از ساعت 18 و با قضاوت حسین زمانی برگزار می شود.
رحیم حاجیلو ، حسین سلیمانی و سعید باهنر در امر داوری زمانی را همراهی و حمید نظری نیز ناظر این بازی است.
اکسین در جام حذفی موفق به شکست تیم چوار ٦٥ ایلام شد ، رمضانی مهاجم بلند قامت این تیم موفق شد یکی از گلهای تیمش را به ثمر رساند.
7414/1535خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.