به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، آخرین جلسه مجموعه مدیریت شهری ایران کوچک با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کرج همچنین معاونان، مدیران ستادی و مدیران مناطق 12گانه این دستگاه برگزار شد.
این جلسه با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و پس از آن علی ترکاشوند کلید دار شهر کرج به تشریح اقدامات و فعالیت های مجموعه مدیریت شهری این کلانشهر در چهار سال گذشته پرداخت و طی این سخنرانی از زحمات تک تک نمایندگان مردم در پارلمان شهری به منظور پیشبرد اهداف شهرداری و ارتقاء عمران و آبادانی شهر قدردانی کرد.
شهردار کرج عنوان کرد: تصویب تفریغ بودجه سال 95 شهرداری کرج از سوی شورای اسلامی شهر از جمله موفقیت های این دستگاه در میان سایر شهرداری های کشور است که با همت کمیسیون بودجه شورا و مدیران مالی نهاد خدمات رسان مذکور محقق شد.
ترکاشوند ادامه داد: بهره برداری از چندین پروژه عمرانی بزرگ و ملی، اتمام پروژه های نیمه تمام شهری، پرداخت به موقع حقوق پرسنل و کارگران فضای سبز و خدمات شهری علی رغم رکود اقتصادی حاکم بر کشور و کاهش درآمدهای شهرداری از محل ساخت و سازهای شهری، نیز نشان از عملکرد چشمگیر، بی بدیل و بسیار مطلوب شهرداری کرج در دوره چهارم شورای اسلامی دارد.
این مسئول تاکید کرد: مدیریت هزینه و درآمد از جمله عوامل تحقق اهداف مدیریت شهری کرج طی چهار سال اخیر بود و با استفاده از راهکار مذکور توانستیم اقداماتی را در شهر رقم بزنیم که در تاریخ 60 ساله تاسیس شهرداری این کلانشهر بدون گزاف؛ بی بدیل و منشاء برکات بسیاری برای شهر و شهروندان بوده است.
وی خاطر نشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج در مدت زمان مذکور نه تنها در زمینه ارتقاء زیرساخت های شهری گام های بسیار مطلوبی را برداشت بلکه در حوزه های ورزشی، فرهنگی و درمانی نیز موفق شد، سرانه ها را تا در حد چشمگیری افزایش دهد.
شهردار کلانشهر کرج یادآور شد: حفاظت از باغ سیب و ثبت آن بعنوان میراثی ملی، تملک و بازگشایی معابر موجود در طرح تفصیلی به اندازه 60 سال از تاسیس شهرداری این کلانشهر، پیش قدم شدن در اصلاح چارت سازمانی بعنوان یکی از اولین شهرداری های کلانشهر های کشور، جزء مهمترین و برجسته ترین اقدامات مجموعه مدیریت شهری ایران کوچک در دوره چهارم شورا می باشد.
ترکاشوند همچنین خبر داد: با تلاش شهرداری کرج موضوع انتقال تمامی وظایف، اختیارات، دارایی ها، اموال منقول و غیر منقول تپه مرادآب کرج و ادغام آن در شهرداری این کلانشهر به تصویب شورای عالی اداری کشور رسیده و از سوی ریاست جمهور ابلاغ شده است.
این مسئول ارشد شهری در پایان سخنان خود ضمن آرزوی موفقیت برای مجموعه آینده مدیریت شهری کرج از تلاش، وحدت و همدلی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی در دوره چهارم قدردانی کرد.
گفتنی است در آخرین دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرج از کتاب "چهار سال با مردم در خدمت مردم" رونمایی شد؛ این کتاب با تلاش تمامی حوزه های شهرداری این کلانشهر از جمله معاونت ها، ادارات کل، سازمانهای تابعه و مناطق 12گانه و محوریت معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی تدوین و گردآوری شده است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 722619
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.