به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار « کامرانی صالح» فرمانده انتظامی استان البرز گفت : در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان کرج با شیوه و شگرد یکسان این فرضیه برای پلیس محرز شد که تمامی این سرقت ها از سوی یک فرد و یا اعضای یک باند صورت گرفته است .
وی گفت : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی ، بررسی صحنه سرقت ها و بازبینی تصاویر دوربین های مداربسته یکی از متهمان را شناسایی و با دریافت نیابت قضائی در غرب استان تهران دستگیر کردند .
سردار کامرانی صالح اظهار داشت : متهم در بازجویی های اولیه ماموران در مواجه با اسناد و مدارک موجود به جرم خود مبنی بر40 فقره سرقت منزل با همدستی دو نفر دیگر در مناطقی همچون مهرشهر ، کیانمهر ، 45 متری گلشهر ، عظیمیه ، جهانشهر و ... اعتراف کرد .
وی با بیان این که ارزش تقریبی اموال سرقتی 15 میلیارد ریال برآورد شده است ، گفت : با تلاش ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی همدستان متهم ردیف اول نیز در دو عملیات جداگانه دستگیر شدند .
شیوه و شگرد سارقان :
فرمانده انتظامی استان افزود : سارقان با توجه به شناختی که از وضعیت جغرافیایی منطقه داشتند با شناسایی منازل ویلایی و آپارتمانی در مناطق مرفه نشین شهر کرج در ساعات پایانی روز به درب منازل مال باختگان مراجعه کرده و پس از اطمینان از عدم حضور ساکنان ، با استفاده از ابزار ، درب و پنجره ها را تخریب و پس از ورود به منزل اقدام به سرقت اموال و اشیاء قیمتی مانند طلا ، فرش های نفیس و دستبافت ابریشم ، وجه نقد و گاو صندوق کرده و سپس با استفاده از دو دستگاه خودرو پژو لوازم سرقتی را جابجا و به یک منزل اجاره ای در فردیس و شهرستان کرمانشاه منتقل می کردند .

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 722585
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.