به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ فیروز خدایی در جلسه بررسی و هماهنگی پروژه‌های هفته دولت در اردبیل اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده همزمان با هفته دولت بیش از چهار هزار خانوار روستایی استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

وی با بیان اینکه برای گازرسانی به این تعداد خانوار روستایی در استان بیش از 22.5 میلیارد تومان هزینه شده است، گفت:‌ پروژه‌های گازرسانی به 100 روستای استان اردبیل به اتمام رسیده و همزمان با هفته دولت این خانوارهای روستایی با انتقال گاز از این نعمت طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرگت گاز استان اردبیل افزود:‌ در کنار این تعداد روستا که از نعمت گاز برخوردار می‌شوند، همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی گازرسانی به تعداد 147 روستای استان نیز با اعتبار بیش از 32 میلیارد تومان آغاز خواهد شد که با تکمیل این پروژه‌ها چهار هزار و 300 خانوار روستایی دیگر نیز از این نعمت برخوردار می‌شوند.

خدایی با اشاره به بهره‌‌مندی تمامی 26 شهر استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی تصریح کرد: عملیات گازرسانی به 85 درصد از روستاهای استان اردبیل نیز انجام شده و در مورد روستاهای باقیمانده نیز برنامه‌ریزی شده تا بتوانیم تمامی این روستاها را براساس برنامه زمانبندی از این نعمت برخوردار کنیم.

وی در مورد گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی در استان بیان کرد: تاکنون عملیات گازرسانی به یک هزار و 300 واحد تولیدی و صنعتی در استان انجام شده که همزمان با هفته دولت امسال با گازرسانی به دو محور صنعتی استان، 30 واحد تولیدی و صنعتی استان نیز به واحدهای گازدار اردبیل اضافه می‌شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 722560
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.