به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ بیوک جامعی اظهار کرد: اگر تمام خدمات دوران تصدی شهرداری اردبیل را در یک کفه ترازو بگذارند و در کفه دیگر فعالیت های فرهنگی او را قرار دهند قطعا کفه فعالیت های فرهنگی وی سنگینی خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهردار اردبیل به فعالیت های فرهنگی در این دیار کهن و تاریخی قوام و بقای جاودانه بخشیده به طوری که نمونه ارزشمند کار او را می توان در احیای موزه شهر و همچنین احداث و توسعه فضاهای فرهنگی و هنری متنوعی توصیف کرد که در نوع خود در سال های اخیر بی سابقه است.

جامعی از لطف‌اللهیان به عنوان چهره برجسته کار فرهنگی و عمرانی و تلفیقی از نگاه و رویکرد واقعگرایانه در تحول حوزه‌های مختلف یاد کرد و بیان داشت: امیدواریم شورای پنجم نیز با اعتماد به این چهره فعال و کوشای شهرمان به مطالبه و خواسته به حق مردم در ابقای لطف اللهیان کمک کند.

وی افزود: به مرور زمان ابعاد بسیاری از این رویکردها و فعالیت ها در شهر اردبیل مشخص خواهد شد و همه خواهند دانست که مردم در حمایت از شهردار مردمی دچار خطا نشده اند.

نویسنده شهیر اردبیل ادامه داد: شهر اردبیل به چهره های تحول آفرین همچون حمید لطف اللهیان نیاز دارد تا بتوان کهن شهر اردبیل را به جایگاه واقعی و اصلی رساند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 722123
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.