به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، عزیز صدرنژاد این مطلب را اعلام کرد و با اشاره به اینکه افزایش سهم تاکسیرانان در حمل و نقل عمومی شهر، نشان از ترویج فرهنگ استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی است، اظهار داشت: ارتقاء ناوگان حمل و نقل عمومی و تغییر مثبت در این سیستم، تامین حداکثری خواسته های مردم از نهادهایی نظیر شهرداری و سازمان حمل و نقل را به دنبال دارد.

وی با تاکید بر فرهنگ سازی در خصوص افزایش استفاده مردم از ناوگان حمل و نقل عمومی عنوان کرد: این مهم در فراهم آوردن بسترهای مناسب جا به جایی ایمن و آسان شهروندان نقش بسزایی دارد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری با اشاره به اینکه رعایت حقوق مسافران منجر به افزایش استفاده آنان از ناوگان حمل و نقل عمومی می شود، تاکید کرد: تمامی رانندگان موظف هستند تا در راستای تحقق این مهم، حقوق مسافران را رعایت کرده و در کسب رضایت شهروندی کوشا باشند.

صدرنژاد از جمله برنامه های سازمان برای ارتقاء سطح آموزشی و فرهنگی رانندگان تاکسی جهت رعایت حقوق شهروندی به برگزاری دوره های آموزشی در این زمینه اشاره کرد و افزود: شغل راننده به گونه ای است که بصورت مستقیم یا غیر مستقیم با بخش اعظم جامعه در ارتباط است و به جهت تاثیر گذاری بالایی که در سطح جامعه دارد آموزش و ارتقاء فرهنگی این قشر از جامعه در سطح کلان بسیار اثر گذار می باشد.

این مسئول در پایان با اشاره به زیبا سازی شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان و تاکسیرانان از ناوگان تاکسیرانی کرج اظهارداشت: سازمان فعالیت های عمده ای را برای نوسازی ناوگان انجام داده است که این اقدام در مراحل پایانی است و در آینده ای نزدیک شاهد نوسازی کامل ناوگان تاکسیرانی خواهیم بود.

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 721873
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.