به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مصطفی رضا حسینی این مطلب را اعلام کرد و افزود: ایجاد یک نقطه اتکا در شهر به منظور پیشرفت نظام اقتصادی با هدف توسعه خدمت رسانی یک ضرورت است و مسئولان ارشد باید به آن توجه ویژه داشته باشند.
این مسئول با اشاره به اینکه یک مدیر شهری باید ارتقاء قابلیت ها و توانمندی های شهر و شهروندان را در راس اقدامات خود قرار دهد، گفت: تخصص گرایی برای مدیران شهری می تواند به تحقق این مهم کمک شایانی می کند.
وی در ادامه، برنامه ریزی صحیح، خدمت رسانی مطلوب و متوازن، مدیریت فرهنگ، اجرای پروژه های عمرانی، ورزشی، هنری، زیباسازی و ... نیز از جمله مواردی است که علاوه بر سوق مدیران به سمت تخصص گرایی، ترسیم چشم انداز شهر در راستای دستیابی به توسعه پایدار را ممکن می کند.
قائم مقام شهردار کرج با اشاره به اینکه نیاز نیست مدیر شهری به تنهایی یک متخصص صرف باشد، بیان کرد: هماهنگی میان شرح وظایف، اختیارات و انتظارات در تمامی مدیران و مسئولان مربوطه در ارائه خدمات شهری، رسیدن به توسعه پایدار را سرعت بخشیده و موجب افزایش سطح توانمندی ها و ارتقاء کیفیت خدمات می شود.
رضاحسینی در بخش پایانی سخنان خود، به اتحاد میان مدیران شهری در مجموعه مدیریت شهری کرج اشاره و عنوان کرد: اقدامات و عملکرد مدیریت شهری در سال های اخیر، شاهدی بر این مدعی است.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 716605
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.