به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، اصغر نصیری با اشاره به وجود رفتارهای پرخطر بین متکدیان و کارتن خوابها در سطح شهر، بر ضرورت اقدام در راستای ارتقاء سطح کیفی و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی تاکید و عنوان کرد: شهرداری به عنوان یک سازمان بزرگ اجتماعی در تمام امور شهری نقش دارد.
این مسئول ادامه داد: مهاجرت های بی رویه و وجود زندان ها، ایجاد مناطق حاشیه نشینی، بی توجهی به برخی اقشار و ایجاد محله های ناکارآمد شهری در سطح شهر سبب شده کرج به عنوان کریدور آسیب های اجتماعی شناخته شود.
نصیری با اشاره به اینکه در نقاط مختلف کرج شاهد وضعیت نامناسب اجتماعی هستیم، تاکید کرد: اقداماتی در مناطق سهرابیه، قسمت هایی از آق تپه، بخش هایی از بافت های فرسوده، محله خط ۴ حصار و محلاتی برای کاهش آسیب های اجتماعی در دستور کار قرار گرفته تا به سایر محلات تسری پیدا نکند.
وی بیان کرد: بخش نامه ها، دستورالعمل ها و آیین نامه هایی در مورد ساماندهی متکدیان به عنوان بخشی از آسیب دیدگان اجتماعی وجود دارد که شهرداری اهتمام ویژه ای در راستای تحقق آنها و کمک به این اقشار دارد.
قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری کرج اظهار داشت: NGO ها و تشکلهای مردم نهاد باید در حوزه شناسایی، بررسی و کاهش آسیبهای اجتماعی به کمک شهرداری و سایر ارگانهای دخیل بیایند تا بتوانیم به اهداف عالیه در این زمینه دست یابیم.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 716016
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.