به گزارش خبر آنلاین،این روزها آنچه بیش از پیش توجهات را به سمت نحوه عملکرد اصلاح طلبان جلب میکند تلاش و رایزنی های آنان برای انتخاب شهردار آینده شهر کرج است .
گمانه زنی های بسیار و پیش بینی های متفاوتی که هر از گاه جو پر التهاب حاکم بر افکار عمومی را سمت و سویی متفاوت از قبل می زهد و با روشن شدن برخی از زوایای ماجرا بر تعجب و بهت همگاه می افزاید .
اما اینکه از دل یک شورای شهر که با نام اصلاحات راهی پارلمان شهری شده نام های عجیبی و غریبی چون مسعود نصرتی بیرون بیاید جای تعجب است .
برای مثال اگر بخواهیم به گذشته ای وی رجوع کنیم شاید خالی از لطف نباشد که بگوییم ایشان در سال ١٣٩٢ و به گواهی اخبار موجود در سایت های اصولگرا چون فارس با رای قاطع ١٣ عضو شورای شهر قزوین بر صندلی اول مدیریت شهری قزوین تکیه زده و از آنجا که این موضوع ریشه در شایستگی های وی دارد اما باید گفت که شورای شهر قزوین به شکل یکدست در دوره چهارم شورایی اصولگرا بوده لذا اینکه نصرتی را کاندیدایی از جنس اصلاح طلبان بدانیم دور از منطق است.
با انتخاب شدن اعضای لیست امید برای حضور در شورای شهر قزوین ،عزم جدی برای تغییر شهردار قزوین به چشم میخورد و اصلاح طلبان حاضر در شورای این شهر تمایلی برای ادامه کار وی ندارند و مهدیه قافله باشی عضو پنجمین دوره شورای شهر قزوین در مصاحبه ای اعلام کرده که لیست اصلاح طلبان قزوین قطعا رای به تغییر شهردار می دهد.
از طرفی دیگر «فروردین امروز» در صفحه 2 شماره چهارم به تاریخ تاریخ 12 خرداد 1392 نوشته است:
منتقدان نصرتی در قزوین معتقدند آمار اعلام شده از جذب سرمایه گذاران داخلی و به‌ویژه خارجی فقط روی کاغذ موجود است و همچنین این شایعه وجود دارد که بخش عمده درآمد شهرداری قزوین در این سالها از فروش زمین و تراکم کسب شده است.
حال با توجه به موارد ذکر شده در بالا قطعا منتخبان دوره پنجم شورای شهر کرج باید بتوانند به این سوال پاسخ دهند که چرا از یک شورای سیزده نفر هشت نفر باید در اولویت های خود برای معرفی شهردار نام نصرتی را درج کنند ؟
شاید پاسخ را بتوان در صحبتهای رییس سنی شورای پنجم شهر کرج یافت که می گوید :این سوال را از کسانی بپرسید که به این شخص رای دادند. این موضوع نیز برای ما بسیار عجیب بود که چگونه همکاران ما برای اعلام اسامی چنین شخصی را به شورا معرفی میکنند . البته قابل ذکر است که هر یک از اعضا تا به امروز تنها از طریق بررسی رزوه افراد اولویت های پیشنهادی را اعلام کرده اند و هیچ مذاکره مستقیمی با هیچیک از این افراد صورت نگرفته است .
اردکانی در بخشی دیگر تاکید میکند بر اساس آنچه با مردم عهد کرده ایم قطعا شهردار آینده از اصلاح طلب خواهد بود چرا که این عهدی است که برای تغییر در شهر با مردم بسته ایم و بر سر این عهد پایبندیم.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 715203
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.