به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سعید فیروزگاه با اشاره به افزایش اعتیاد در جامعه و گرفتاری جوانان در دام این معضل اجتماعی اظهار داشت: این معضل نیازمند توجه همه مسئولان و ارگان های ذیربط جهت فرهنگ سازی، برنامه ریزی و مدیریت یکپارچه اجتماعی با نگاه علمی می باشد.
این مسئول با تاکید بر حمایت از این قشر، جهت مقابله با بیماری اعتیاد اذعان داشت: مسئولان و نهادهای ذیربط، باید با نگاه و توجه ویژه این افراد ر را مورد حمایت معنوی قرار دهند تا با برگشت به جامعه و جمع خانواده از معضلات موجود کاسته شود.
عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: بخشی از معتادین از جمله اقشار آسیب پذیری هستند که با توجه به کمبودها و محدودیت های اجتماعی و به لحاظ داشتن روحیه ای حساس، به سمت بیماری اعتیاد روی می آورند.
عضو پارلمان شهری کرج تاکید کرد: در حال حاضر، جامعه از نظر آسیب های اجتماعی در وضعیت هشدار دهنده ای قرار دارد و باید برای پیشگیری از افزایش آن طرح های جهادی توسط ارگان های مربوطه به اجرا درآید.
به گفته نماینده مردم کرج در پارلمان شهری کرج، بیکاری و نبود امکانات اشتغال، جوانان را به سمت و سویی سوق می دهد که آینده شان را با خطر مواجه نموده و موقعیت نامطلوبی در زندگیشان رقم خواهد زد.
وی گفت: حل معضلات اجتماعی، تنها بر عهده یک نهاد نیست و باید کلیه نهادهای خدمت رسان در سطح استان و شهر با همکاری و تعامل برنامه های منسجمی را جهت کاهش معضلات پیاده سازی کنند.
فیروزگاه در ادامه سخنان خود از عمده دلایل افزایش بزه و آسیب های اجتماعی کلانشهر کرج را وجود چند ندامتگاه دانست و یادآور شد: وجود این ندامتگاه ها موجب افزایش مهاجر پذیری گردیده و خانواده های زندانیان جهت نزدیک شدن به آنها در این شهر سکنی گزیده اند که مشکلات اجتماعی را دو چندان کرده است.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 714090
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.